Kjolekrise i siste liten….

Jeg lå på sofaen i hele går. Vi skulle i 50 årslag på kvelden. Jeg hadde kjøpt en kjole på H&M som jeg tenkte ville passe. Og den skulle jeg ta på meg ca 15 minutter før vi skulle være der. Men når sambo fikk se den fikk jeg ikke lov å gå i den. Den var altfor avslørende (altså magen). Så da fikk vi litt panikk. Prøvde flere kjoler men alle var for trange eller fremhevet for mye. Han vil jo ikke at det skal synes ennå. Jeg hadde en backup plan med en dressjakke over kjolen men den var kjøpt for lenge siden og var jo i str 36 (!!) og det er det lenge siden jeg har gått i he he. Så da måtte jeg bare kaste inn håndkleet, ta et skjørt med en storskjorte utenpå. Følte meg ikke akkurat fin men jeg hadde hvert fall klær på ha ha. 

Selskapet var veldig hyggelig som vanlig med den gjengen. Selv om jeg er i min “boble” og klarer ikke helt å koble meg på samtaler. Satt bare å fulgte med klokka for å ikke få alle alarmer på tlf hele kvelden. 

Vi måtte lure oss ned på badet for å sette progesteronsprøyten. Jeg var jo livredd for at noen skulle stå i kø og høre au au ha ha ;-D Men vi fikset det også. 

Nå har jakten startet på en kjole som kan brukes på de neste festene før jul. Er ikke så lett fordi jeg gidder ikke bruke mye penger på en kjole som skal bare brukes noen ganger. Og jeg vil vente med å bestille noe til jeg har sett hjertet til uken. 

Litt krise i dag tidlig. Jeg var veldig trøtt og slo av alarmen kl 07 for medisiner og bråvåknet 08:15 med panikk i blikket. Over 1 time for sent. Ber til gud om at det ikke gjorde noe…

Nå står det middag for tur. Skal prøve noe nytt i dag. Thai suppe med kylling. Håper den blir god da begge barna kommer til middag. <3

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg