Huden blir seig….

Slik varmer vi opp progesteronet som settes som sprøyte. Det ligger noen minutter i veldig varmt vann, Så knekker vi av toppen av ampullene.  Derretter trekkes det opp i sprøyten. Sambo renser stedet med alkoholwipes, så setter han sprøyten. Noen ganger gjør stikket vondere enn presset fra medisinen. Men fordi sprøyten blir satt på nesten samme sted hver gang (annehver side da), så blir huden litt seig og det man må bruke mer kraft for å komme gjennom huden. Men det går veldig greit nå altså. Gruer meg ikke en gang. 😉

Selv om det kom en hcg økning i går, klarer jeg ikke slappe av. Jeg går konstant og tenker på om det fortsatt er liv. Det blir nok slik fordi jeg har mistet så mange ganger nå. Det kverner i hodet hele tiden. Selv om jeg prøver å tenke positivt går det ikke alltid. 

I dag våknet jeg til et ennå større øye. Prøvde å ta bilde av det men det var så grusomt at jeg tenkte at dette kan jeg ikke legge ut likevel. Ser jo ut som om jeg har fått meg en skikkelig lusing. Det er så hovent at jeg får ikke åpnet øyet helt en gang.  Så nå skal jeg ligge med varme omslag på dette øyet flere ganger om dagen. Det skal løse opp en evnt sti. 

I dag har jeg vært flink med frokost. 2 brødskiver og 3 egg. Det er ikke værst. Kvalmen kan sette inn når som helst så greit å innta god frokost men man kan. 

I går kjøpte jeg meg kokebøkene til Trines matblogg. De har jeg ønsket meg lenge. Nå var de på salg, 149,- for stykket. Så nå leser jeg kokebøker til den store gullmedaljen. I dag blir det Pasta Carbonara til middag. 

10 kommentarer

Siste innlegg