Progesteronet frembringer halsbrann….

Jeg var på Frøyaklinikken i dag. En time med akupunktur og fotsone. Jeg klagde min nød om halsbrannen. Og hun sa faktisk at all progesteronen hadde skylden for dette. Progesteron får musklene til å slappe av, derav lukkemuskelen nederst i spiserøret. Og da er det jo ikke rart at jeg er så plaget på natten, da vi setter sprøyten kl 21. 

Men i går kveld tok jeg to tyggetabletter Gaviscon. Og det hjalp litt hvert fall. 

I kveld måtte jeg på tilbakeveien kjøpe meg en ny kjole. Siden bunaden ikke passer lenger, hadde jeg ikke noe valg. Men gadd ikke kjøpe noe dyrt. Så det ble H&M. Men det morsomme er jo at jeg måtte opp i str 44 ha ha… Hadde noen sagt det til meg for noen år siden, ja da hadde jeg ikke helt trodd på dem he he… Man får jo ikke større str på H&M. Men fikk både kjole og skjørt for 500,- og det er helt greit. 

I morgen kommer min kjære datter hjem en tur.Da skal vi kose oss med god lunsj og greier <3 Så blir hun til middag 😉 Jeg gleder meg. 

 

 

4 kommentarer
    1. Hei!
      Kanskje den reaksjonen jeg hadde ikke var astma, bare veldig akutt og rar halsbrann. Fullt mulig. Oi, best å legge seg. Håper du får sove bedre i natt! Nattaklem!

    2. Kjenner meg igjen på symptomjakten. Jeg hadde også noen “symptomer” som kom og gikk i starten – men det var nok også pga hormonene. Det eneste sikre så tidlig er hcg (stigning). Lykke til med hcg testing!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg