Alle symptomer er borte….

I går kveld fikk jeg plutselig en følelse av at dette ikke gikk veien. Og dagen i dag har ikke vært noe bedre. Alle symptomer er borte. Formen er fin bortsett fra dundrende migrene i høyre tinning. Ingen halsbrann eller kvalme. Synes magen som var veldig oppblåst i går er helt borte i dag. 

Tok en stavtest i dag kl 07, men hadde vært på do kl 04 så det kan være den ikke er så konsentrert. Den ble ikke så mye sterkere enn forrige gang jeg tok den. Men kan jo være pga at jeg tisset kl 04. Mange “hvis om atte dersom” her nå…

I går kveld fikk jeg endelig sydd ny gardin til vesledoen nede. Og skiftet nye håndklær og badematte. Synes det ble fint med burgunder farge. Før var det grønt 😉

Fikk Huseby til å skrive ut rekvisisjon på Fürst både fredag og mandag. Så da får vi svar på om det er en god nok stigning. Synes dette er veldig lenge å vente nå. Men i mellomtiden er det bursdag og dåp så da går jo dagene. 

Bunaden hadde jeg ikke en sjans på….så aner ikke hva jeg skal ha på til søndag…hjelpes meg…

 

10 kommentarer
    1. Ikke ta sorgene på forskudd. Husk at du testet veldig tidlig positivt, og det er vel naturlig at det går litt i rykk og napp med symptomer. Ha troen på at dette går bra – det har jeg ❤

    2. Hei!
      Jeg kjente ikke symptomer så tidlig. Nysgjerrige venninner ville jeg skulle teste, men selv ventet jeg til blodprøven. Det er så tidlig at man ikke kan vite og Hcg er jo den beste indikatoren. Jeg håper på godt utslag som ikke er noe tvil. Tvi tvi ❤️

    3. Det er fortsatt tidlig og mange får ikke symptomer før i uke 5-6:) Kanskje det du har kjent tidligere har vært bivirkninger på medisinen. Ikke mist troen<3

    4. Jeg tenkte også som nevnt før her, at symptomene du har kjent kan ha vært forårsaket i medisiner. Husk jeg kjente absolutt ingenting før i uke 17 da jeg var gravid med vesla mi ❤

    5. Ja, det er ganske utrolig. Med de andre barna hadde jeg flere symptomer i svangerskapene, men altså null niks med vesla . 😊

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg