Ingen test idag..

Orket ikke teste i dag. Tester i morgen igjen. 

Dagen i dag har vært litt nervepirrende. Da vi tok progesteron sprøyte i går, glemte vi å trykke på stikkstedet. Når jeg skulle kle av meg, sa sambo at jeg hadde en stor flekk på buksa. Og den var litt “oljete” men vi trodde ikke det gikk an at det hadde lekket ut igjen. Men det hadde det altså. Så da fikk jeg ikke den dosen med progesteron i går. Men jeg får jo progesteron på 2 måter til så da gikk det fint. Godt med blogglesere som kan roe en ned og som har erfaring. Så da får vi være flinkere til å trykke i kveld. 

Men denne halsbrannen er fryktelig. Rart den kommer så tidlig. Vet ikke hva jeg skal gjøre med den. Det er hele dagen og hele natten. Det brenner i hele spiserøret og jeg får ikke sove. I natt har jeg sittet i senga i flere omganger. Det blir fint hvis det fortsetter slik. 

Det står at det kommer av hormonforstyrrelser, slik at klaffen nederst i spiserøret ikke klarer å lukke seg igjen. Derav lekker det magesyre opp i spiserøret.  Men er jo et tegn på jeg er gravid da hvert fall 😉

4 kommentarer
    1. Hei! Har fulgt deg en liten stund og vil bare ønske deg masse lykke til og håper sånn på at det går veien denne gangen 🙂

    2. Leit med halsbrann, det er noe herk selv om det er et godt gravidsymptom. Håper du får sove litt i natt til tross for de plagene 😊

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg