Halsbrann!!

Formen er fin. Ingen murringer hverken i går eller i dag. Bare masse halsbrann hele dagen. Så nå går Lovehearts ned på høykant. Og det funker faktisk mye bedre enn Novaluzid. Men når man spiser mye Lovehearts blir man veldig sår i gommen he he ;-D ;-D Men så lenge det hjelper på halsbrannen er det helt greit. 

Jeg har testet i dag. Klarte ikke la vær. Hadde holdt meg fra 7 om morgenen til kl 13. Men den var selvsagt negativ he he ;-D ;-D

I Russland hadde jeg 4 dager helt uten hodepine. Jeg trodde seriøst det skulle bli slik videre. Men nei, nå har jeg hatt hodepine hver eneste dag denne uka. Det er ganske slitsomt. Og innimellom må jeg ty til smertestillende 🙁

Søndag er dagen da jeg testet positivt forrige gang. På kvelden vel og merke.  Så det blir spennende. 

Jeg har ligget på sofaen i flere dager nå. Vi har hatt tekniker her som har ordnet nettet i dag så da går tiden litt raskere 😉

 

3 kommentarer
    1. Yes – Love Hearts er virkelig godt – der ble min redning mot halsbrann også 😊 Ikke lett å vente med testing – håper den snart lyser positiv 👍

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg