To perfekte blastosyster ;-)

Vi sov lenge i dag. Sov over frokosten på hotellet. Det ble ganske sent da det ble en Netflix bonansa med Suit på pc’n 😉

Så da var det bare å kaste seg i klærne og dure opp i sentrum for å få i seg litt mat. På vei til hotellet var liksom sisite sjanse til å kjøpe en av disse kjente russiske dukkene. De er jo litt søte da 😉

Så når vi kom tilbake for å dusje og ordne oss ble det en veldig spent steming. Vi var begge veldig nervøse og veldig spente. Ingen sa noen ting. Som vanlig svettet jeg som en gris. Blir slik av både nerver og hormoner. Vi rakk innom en kafe som ligger vegg i vegg med klinikken. Vi gikk inn akkurat kl 15:30. Gikk på do med en gang som jeg hadde fått beskjed om. Drakk 2 glass vann, jeg var så redd for at jeg måtte tisse igjen. 

Det tok lang tid, vi ventet nesten 45 minutter. Jeg orket ikke engang ta frem telefonen. Måtte være fokusert. 

 

Endelig ble vi hentet. Vi fikk plass på et omkledningsrom med 2 senger. Sambo fikk ikke lov å være med inn på overføringen. Men først kom legen. Hun fortalte at det var veldig mange fine egg. De hadde valgt ut 2 stk BL4AA. Mer perfekt blir det jo ikke <3

Resten av eggene på frys heter:

BL4BA  (2 stk), BL4AB, BL3BB. Altså 4 stk på frys. 

Legen fortalte at hun hadde sett at høyre side av livmor var best, og den målte 9,4 mm. Så da ble de satt på høyre side. Men når laboranten sjekket røret satt det fatst et egg i den, så da måtte de inn igjen for å sette nr 2 inn. Så da sto det 4 stk damer å glodde på glufsa mi…. må jo bare blokke det ut. ;-P

Så kom det en koordinator som lurte på om jeg kunne ta med en pakke med medisiner til en klinikk i olso. Jeg sa jo selvsagt ja til det. Må jo prøve å hjelpe hverandre. 

Sambo fikk opplæring i å sette Progeteronsprøyte. Så da var den i boks. 

Så fikk jeg ultralydbilde bilde av livmor med eggene. Det er de hvite små prikkene i midten. 

Så da er det bare å krysse fingre for at et av de fester seg 😉

Nå går vi å spiser midddag på hotellet 😉

12 kommentarer

Siste innlegg