Urinveisinfeksjon igjen :(

Ja jeg synes det var murring mellom "tissingen". Så jeg gikk ned på kjøkkenet og tok Hiprex, som skal forebygge dette. Jeg har vært litt slappere med denne da jeg tar fryktelig mye annet for tiden. Det blir mye medisin. Så jeg kan takke meg selv men dette må behandles. Godt jeg skal til Huseby i dag. Nest siste time hos han før vi reiser. I dag må jeg til Oslo City.

Det er ganske vondt nå, men fant en tablett med Selexid i veska (he he finner noe overalt ), så har tatt den. Regner med å få den samme hos Aage. Så da blir smertene fort borte. Godt det er akkurat 11 dager til innsett. Blir akkurat ferdig til det.

I går hadde jeg Tupperware Party. Det kom 8 damer til meg. Kjempekoselig og masse handel.

Jeg lagde cupcakes, må jo bake litt 😉 Kremen ble litt vel grønn men smakte veldig godt 😉

I dag har jeg bestemt meg for å kjøre inn til byen. Det gjør jeg aldri fordi det er litt skummelt, særlig nede ved østbanen og oslo City. Men man må utfordre seg selv litt og dette er virkelig utenfor komfortsonen ;-D

9 kommentarer
    1. Skikkelig kule kaker! Godt du oppdaget infeksjonen i tide – dette skal gå bra 🙂

    2. Er det ikke det ene så er det det andre 😉
      Jeg har også slitt mye med UVI. Vet du hvorfor du får det? Følger med deg med spenning og krysser fingrene for deg og det beste forsøket ditt. Klem 💕

    3. Rubia: Jeg vet ikke sikkert men har en følelse av at det kommer hvis det er lenge siden vi har hatt sex. Tror det har noe med bakteriefloraen. Noen ganger nå er jeg så sliten at jeg ikke orker på flere uker og da når bi har sex igjen kommer det. Men er jo ikke sikker på det. Kan være at jeg har frysi også?? det gjør jeg stadig, værste frysepinne på kloden ??
      Er du på FB Rubia? Vi vil gjerne ha deg med på gruppa ?? lurer til stadighet på hvordan det går med deg ??

    4. Jeg har så troen på dere ved neste forsøk – håper begge klorer seg fast 👍 Stemmer nok noe med din forklaring på UVI, i tillegg er noen kvinner mer utsatt for å få det også. Veldig bra du oppdaget det så raskt. Når jeg merker ørsmå symptomer på UVI, drikker jeg store mengder med appelsinjuice og tar tranebær. Det stopper videre utvikling. Ikke alle det hjelper for, men verdt et forsøk 😊

    5. Jeg har hørt at uvi gjerne kommer med partnerbytte, så det har nok noe med bakterieflora å gjøre, men når man først har hatt det mye og er inni en “dårlig stim”, blusser det dessverre mye lettere opp igjen også. Ellers kan man få det både ved for mye kulde og for mye varme. Mye vann blir uansett aldri feil, og innimellom kan det nok hjelpe litt med vanndrivende og/eller bakteriedrepende urter som brennenesle, løvetann, melbær, tetre og kjerringrokk for å nevne noen. Uvacin er dessverre tatt av markedet. Men sålenge du er såpass hardt rammet som du er, blir det nok som å skvette vann på gåsa og kan kun fungere supplerende til sterkere krutt. Kan du fortsatt ta Hiprex etter innsett? Har den noen bivirkninger?

    6. Fertilitetsturisten: Ja jeg burde ikke stoppet med Hiprex. Den kan brukes hele svangerskapet. Har ikke merket noe til bivirkninger heller 😉 ja noe annet er ingen vits i for meg. Leste noen innlegg om tranebær og det viste seg at hadde INGEN virking 🙁 så da gidder jeg ikke det.
      Jeg fryser lett så kan være bare et kaldt bilsete så er det der ;-P

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg