Kanskje vi skulle vært gift????

Her om dagen fikk vi kontrakten. Laang kontrakt med mange spørsmål. Og der sto det, spørsmål om nummeret i vigseldokumentet. Vuææh hva gjør vi nå da. Fikk jo litt panikk. Jeg unnlot å svare på spørsmålet. Jeg spurte heller ikke koordinator ang det. Håper de bare overser det. Må jo være flere som ikke er gift og gjør slikt. Og det står ingenting i reglene deres om at det er noe som må dokumenteres. 

Sambo får ikke slippe så lett unna vettu. Jeg vet han hadde synes at det hadde vært toppen. Slippe all oppmerksomhet he he…neida. Blir det ikke kirkebryllup kan det være det samme….hi hi

Og jeg skal ikke prøve noen kjoler før kroppen er tilbake i god gammel shape, så da vet dere at det kan ta tid… Og det trenger sambo også, for slike avgjørelser gjøres ikke uten at de er veloverveid….he he

Denne prosessen har tatt så mye på oss at det går på stålet nå. Det skal ikke mye til for meg nå før det blir litt mye følelser. Jeg prøver å holde tilbake, jeg legger lokket på men nå er trykkokeren på konstant. og jeg blir lett irritert. Noe samboer fikk erfare på lørdag da jeg ikke sa noe til ham hele dagen. Jeg var dødsirritert på ham. Men det gikk over til slutt. Det eneste jeg ville var jo å holde rundt ham igjen <3

5 kommentarer
    1. Fertilitetsturisten: Ha ha nja jeg tror den dagen skal bare min og sambo sin 😉 Men det blir en ypperlig sjanse for 2 feiringer hi hi. Og jeg må nok ha noen flere måneder for å komme inn i en brudekjole….;-P

    2. Anonym: Vi må signere en kontrakt med hva de forplikter seg til og hva vi forplikter oss til. Slik at det ikke oppstår misforståelser underveis og i etterkant. Vi har gjort dette på alle klinikker men denne var litt mer omfattende 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg