Oj her var det mye sopp….

brown cap mushroom on moss close up

Hvordan er det mulig å få så mye sopp på bare 3 dager. Jeg var hos Linda på Oslo City legesenter i går for å sette siste Philgrastim denne perioden. Hun brøt ut at “her var det mye sopp”… Jeg har ikke merket noen ting. Veldig rart at det ikke var noe på fredag når jeg var hos Aage. Men men nå har jeg fått en kur som skal ta det i 7 dager. Det går mye penger til medisiner og leger akkurat nå. 

Jeg var hos fastlegen i går, det var siste gang med henne fordi det kommer ennå en ny fastlege. Hun hadde plutselig fått epikrise fra Aage om eggdonasjon, hvilket satte meg helt ut. Jeg har jo ikke fortalt noe om dette til fastlegen. Så da måtte jeg fortelle alt da. Og hun ble veldig nysgjerrig på alt, hvorfor dro vi til Russland, Hadde jeg funnet ut alt dette selv?? Men hun ønsket meg lykke til i allefall 😉 

Da blir det spennende å møte neste fastlege, hvordan hun tar dette. Og det er litt kritisk da det er rett før innsett. Håper hun ikke forlanger at jeg skal prøve å jobbe litt da fordi jeg har blitt bedre i hodet. Fordi kroppen er fortsatt veldig sliten etter å ha hatt sterke smerter i hodet i så lang tid. Jeg fikk tips fra en “medprøver” at senabort i 2.trimester kan gi utmattelse og konsentrasjonsproblemer i 5-8 år etterpå. Kanksje ikke så rart jeg har litt dårlig med energi. Jeg bruker så mye krefter bare på å lage et blogginnlegg at du ville ikke trodd det. Hvis jeg hadde vært frisk hadde ikke det vært noe problem. 

Jeg hadde også et dominant egg som var 20mm, og det likte ikke klinikken. Så da må jeg dit på torsdag igjen. Æsj inn til Oslo igjen. Jeg skal jo dit i morgen også, men da skal jeg til Frøyaklinikken. Der skal vi optimalisere kroppen for innsett. Det bllir sikkert akupunktur og noe tilskudd. Kanskje hun kan gi noen nåler for å få bedre energi også, krysser fingrene for det. 😉

Denne Philgrastimen som settes inn i livmor, brukes for å få tykkere slimhinne. Men når jeg var der i går var den bare på 5,8 på dag 13 i syklus. Vet ikke hvor bra det er men, vi får nå se. 

Dere får en rapport i morgen på hvordan  det gikk hos Anette på Frøyaklinikken. 

34 dager til innsett…

2 kommentarer
    1. Din mann har tatt FISH-test ikke sant? Husker du om det tok lang tid før svaret var klart etter testen var tatt?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg