Syklus 2 starter i dag

I dag starter syklus nr 2 av 3. Jeg skal ha noen nye medisiner denne gangen også. Progynova har jeg brukt før, men Trental har jeg ikke brukt, Climara plaster har jeg satt på i dag, Clexane sprøyte har jeg tatt i dag, skal også ha 800 mg E-vit, 1g folsyre, + alle de andre vitaminene jeg tar ;-P

Fikk begynt på medisiner litt sent i dag da jeg måtte hente dattern min på Gardermoen kl 02 i natt. Klarte ikke sove før jeg hentet og innen jeg fikk lagt meg ble klokken 03:30. Hun har vært i Bulgaria sammen med en veninne. Hun ble matforgiftet så hun måtte på sykehus siste dagen. Det var tøft å få tlf fra henne midt på natten helt på gråten og hadde fryktelig vondt i magen. Men nå er hun på bedringens vei. Det er ikke bare bare for mammahjertet når en vet at snuppa  ikke har det bra og er så langt unna <3

Det nye treningsprogrammet går greit, litt få øvelser synes jeg så jeg sper på med litt ekstra. Det er værre med dietten. Den er vanskelig å holde, rett og slett fordi det betyr mye tid på kjøkkenet og det er altfor mye mat. Jeg orker ikke alt rett og slett. Også er det det med godis og cola da….jeg klarer nesten ikke å holde det ut. I går lagde jeg hjemmelaget blomkålsuppe med chili. Den ble vel sterk, men smakte godt. Ikke helt innafor for kara i huset men vi lagde litt kveldsmat så gikk det greit ;-D

I dag blir treningen vanskelig tror jeg, rett og slett fordi jeg er FRYKTELIG støøøøl ha ha. Kommer nesten ikke ned trappa. Men jeg får bare komme meg ut. 

Guttungen skal ha første kjøretime på bil i dag. Tiden går jeg blir bare yngre ha ha ;-D

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg