Det er travelt nå ;-)

Det er fryktelig travelt akkurat nå. Og det er kjempebra, for da går dagene fort til innsett. Nå er det 50 dager til innsett. 

Vi har akkurat kommet hjem fra Sverige og Cykelvasan. Kjempefin tur med masse opplevelser og moro. Sambo kjørte inn til veldig bra tid, (ikke så bra som i fjor men var fornøyd) tiden ble 3:18 på 94 km. Jeg var som vanlig i støtteapparatet. Kjørte bilen fra Sälen til Mora for å plukke opp 3 syklister. Måtte også rekke innom Evertsberg for å heie på Sambo. Så er det å finne den faste plassen i Mora for å heie dem inn en etter en til mål. Dette er det største MTB rittet i skandinavia med 12000 syklister bare på lørdag i 94 km’tern. På kvelden var det bankett som tok helt av. Kjempegøy!! Jeg har jo syklet dette jeg også i 2013, tid 4:08, noe jeg var kjempefornøyd med 😉 Men nå er det andre ting som står i fokus. 

Vi har vært hundepassere en uke også. For lille Ella, en Cockapoo. Det var egentlig min datter som passet den men vi synes det var gøy vi også. Men det var godt når hun dro også, da det var mye styr ;-D

Ella gjorde alt for en godbit, men hun fikk nesten ingenting utenom maten sin og snacksen sin. 

Sambo hadde også bursdag, så da måtte jeg bake litt. Da ble det pavlova og Suksessterte.

Så tilbake til det bloggen handler om. Vi fikk beskjed rett før helgen at donoren vi har valgt, måtte ta seg av et familieanliggende og måtte utsette det en uke eller vi kunne velge en annen. Vi måtte jo avbestille turen som skulle vært i august, vi fikk på nåde flyttet hotelloppholdet men måtte avbestille flyet. Nå var det vanskelig å finne flyturer. Og hvis vi skulle utsette en uke måtte vi søkt nytt visum og alt det styret med hotell, fly og visum orket vi ikke. Så klinikken hadde nettopp fått en god donor tilgjengelig som ikke hadde ligget i basen på en stund. De mente det var perfekt match så da gikk vi for henne. 

Jeg har vært gjennom syklus 1. Nå har jeg en liten ukes pause med hormoner, men starter på opp igjen på torsdag. Det er såpass mye å gjøre fremover at jeg tror det kommer til å gå fort til innsett. 😉

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg