Sædkvaliteten var veldig bra ;-)

Allerede samme kveld som vi kom hjem fra St.Petersburg fikk vi en hyggelig mail fra Dr. Alena om at sambos sædprøve var veldig bra. 

“I am glad to inform you today’s sperm quality is absolutely fine. Concentration 26 mln per ml, motillity 46 %

That means we can use frozen sperm for fertilization and keep the same dates of your next visit”

Så da trenger vi ikke tenke mer på det.

 

Vi fikk “invoice” fra klinkken i dag. Regningen for hysteroscopien var på 10900,- Enda med så mange ekstra undersøkelser som jeg gjorde synes jeg ikke det var galt. 

Mye har skjedd på hjemmefronten også. Min datter har fått ny leilighet i Oslo og flytter ut igjen om et par uker. Min godeste sønn har fått lærlingekontrakt på en bedrift han hadde lyst på. Han skal være lærling innen industri/motormekanikk. Da ble jeg så lettet at jeg felte en tåre….mammahjertet ass he he ;-D Da gjenstår det bare lappen for ham så er det komplett…”so far so good” 😉

Innsett er satt til 2.oktober. Vi har litt problemer med å finne fly, så mulig vi må dra en dag før fordi vi har avtale med legen kl 16 på fredag 29.9 og det rekker vi ikke med de oppsatte flyene slik det står i dag. 

Her er noe av det jeg tar hver dag….pluss litt til ;-P

 

1 kommentar
    1. Takk for fin oppdatering, spennende å følge dere på veien videre mot en baby ❤ Så flott med god tilbakemld vedr din samboer, greit med alt som er sjekket og godkjent 😊

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg