Det er ikke så lett i disse ferietider…

Deck chair on the tropical beach.

Jeg fikk ikke lov av klinikken å utsette ultralyden med 3 dager. Så da må jeg prøve å få time på Oslo City legesenter. Den skal være åpen hele juli. Så da må vi hjem en dag før fra ferien i Sverige. Nå har jeg ringt så mange steder, bestillt og avbestillt i et kjør. Det er nesten flaut å ringe igjen.

Samtalen med Tone Bråten ble avlyst fordi hun var syk. Det kan ingen noe for, så da tar vi det senere. 

Nå går tiden fort, vi reiser om litt over en uke. Det er mye som skjer, dagene bare flyr. Innsett er jo bare om 5 uker… 

Kjenner stresset legger seg. Så nakken min har forverret seg kraftig. I morgen skal jeg til en etterlengtet kiropraktor time. Jeg måtte ut i kveld for å bli skikkelig varm. Tok bakkeintervall, men har jo begynt på Progynova igjen, så formen er jo ikke akkurat noe å skryte av. Men det viktigste er å holde seg i bevegelse. Jeg måtte slutte med Sarotex mot smerter. Den hadde ikke den samme effekten lenger. Nevrologen mente jeg skulle doble dosen, noe som fortsatt er lavt. Men jeg ble helt zombie i hodet. Glemte alt jeg skulle gjøre, nesten hvor jeg var og hvor jeg skulle. Det skremte meg litt i perioder faktisk. Nå er hodet klart igjen, MEN hodepinen er jo der hver eneste dag. 

Jeg har vært på NAV kurs i dag. Kurs om livvstil. Og her er det så mye crap at det er helt absurd. Her sitter det “kursdrepere” som bryter inn og bare forteller om sine utfordringer og plager i et jævla kjør. De avbryter når voksne snakker, bare for at vi andre skal skjønne at de har det aller værst. Jeg åpnet ikke munnen i det hele tatt på 2 timer. Satt bare å så på klokka. En dag igjen neste uke, “Kunsten å si nei”. Ja det kunne være noe for meg, jeg klarer aldri si nei. Men er du sånn så er du sånn. Men kan jo hende jeg kan snappe opp et tips eller to da 😉

I morgen må jeg prøve å få landa alle timeavtaler. Det er et skikkelig puslespill, men det er i ferd med å gå opp (håper jeg).

4 kommentarer
    1. Hei. Hvorfor begynner du på progynova nå hvis innsett er om 5 uker? Er ikke det vanlig å begynne i den syklusen du skal ha innsett?

    2. Rubia: Hei Rubia 😉 Hvordan går det med deg? De skal sikkert bare ha kontroll på menstruasjonen. Så ikke den kommer i forbindelse med scratchingen 😉 jeg skal stoppe på den og Provera 2 dager etter scratching. Deretter kommer mensen og da begynner jeg på Progynova igjen ??

    3. OK. Du må jammen forholde deg til mye greier nå denne gangen. Jeg er i Riga nå. Har satt inn en bc. Legen anbefalte kun en. Håper det går veien nå. Jdg følger med her på bloggen din selv om jeg ikke kommenterer hver gsng 🌞

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg