Har fått plan i dag…

Den nye planen fra AVA Peter er så omfattende at jeg ikke helt klarer å få oversikt ennå. Innlegg kommer så snart jeg har fått oversikt. Men kan fortelle at det er alt fra en milelang medisinliste til røntgen av lunger (ikke vet jeg hva det er godt for) og intravenøst av noe veske ved hver ultralyd. Også midt i ferien. Vet ikke om jeg får gjort alt dette midt i ferien en gang. Jeg ble skikkelig stressa nå. Måtte lage meg en tidslinje da alt starter på forskjellig dag. Ante ikke at det var så omfattende. Er jo ikke rart de er i en egen klasse. De gjør jo ting helt anderledes. 

“Sent ute” du må slette private meldinger, får ikke sendt deg post ;-D

1 kommentar
    1. Oi, det var litt av en plan – virker som de gjør alt for at man skal lykkes. Jeg forstår ikke hva røntgen av lunger kan ha å si….?? Med i.v (intravenøs) væske vil de være i stand til å se gjennomstrømming av blod eller annet, og måle hastighet, om jeg ikke tar feil. Håper dere får gjort unna alle testene selv om de havner midt i ferien 👍

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg