Nå er vi i gang igjen wiiiii ;-)

Plutselig dukket det opp mail i postkassa i dag. Jeg fikk beskjed om å starte på progynova på dag 3 når mensen kom, og den skal jo komme til helgen. 

Vi skal være i St.Petersburg 9-13 juli. Da skal jeg ta hysteroscopi, og siste dagen får jeg beskjed om hvordan planen blir videre. Men vi fikk beskjed om at innsett kan være 4 uker etter hystroscopien. Så vi fikk valget mellom 7 aug (+/- 2 dager) eller 9 aug (+/- 2 dager). Siden det er sykkelritt begge de helgene, måtte sambo velge hvilke han prioriterte.Han ønsket å være med på Cyckelvasan, så da blir det at vi velger første valget. 

Gud nå ble det ikke så lange pausen fra progynova likevel. Men det er verdt det. Nå ble alt så virkelig igjen. Det har vært veldig godt med en pause. Jeg har klart å ikke tenke på denne prosessen i flere uker og det har vært deilig. 

Nå begynner stresset med å bestille tur. Tamsin (koordinator) skal ringe meg i morgen kl 10. Så får mer info da. 

Dette blir spennende altså. Nå er det akkurat 2 måneder til. Det går sikkert fort i og med at det er sommer og ferie 😉 

På NAV møte i dag, begynte jeg selvsagt å gråte med en gang. Jeg er jo helt på felgen uff..like flaut hver gang. Men traff ei utrolig god dame. Hadde veldig forståelse for at jeg ikke kunne delta hver dag på disse seminarene. Men hun anbefalte at jeg tok et kurs mandag og tirsdag som gikk på smertehåndtering og stressmestring. Og det blir sikkert veldig bra 😉 

Jeg nevnte ikke at jeg holdt på med denne prosessen, det er ingen vits i.  Jeg håper jo at jeg skal klare å får dette til mens jeg er sykemeldt. For da får jeg ro.  Og hun mente det var ingen vits i å gjøre noen kvantesprang med det første. Så møte med NAV denne gangen var av den gode sorten 😉

4 kommentarer
    1. Så bra – fint å ha noe å forholde seg til 🙂 Blir spennende å følge deg videre

    2. Slenger meg på lykkeønskningene! Krysser fingrene for at DETTE er tingen for dere! Blir spennende å følge deg framover!
      👍👍👍 🤓😇

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg