Den følelsen….

Jeg sto opp kl 06:00. Ordna meg litt ekstra da jeg hadde en viktig dag. Skulle på personalmøte på jobben og NAV møte etterpå. Parkerte bilen utenfor jobben. Gikk inn hovedinngangen, stusset over at det ikke var noen i apoteket men gikk videre til der vi pleier å ha møter. Opp i 5.etasje. Ut av heisen…der var det mørkt og låst, ingen var møtt opp. Så da måtte jeg sjekke meldinga fra sjefen. Joda…det var forrige onsdag. Jizes crist…jeg misser aldri avtaler??? Var helt i sjokk, hvordan kunne jeg ta så feil. Jeg skjønner jo at hjernen min ikke er helt i water når jeg ikke får med meg slikt 🙁

Men da fikk jeg handlet middag, og innen jeg var ferdig med det, var det kommet noen på jobb, så da gikk jeg innom og hilste på 😉 Sånn går no dagan, jeg måtte bare tusle hjem og vente på å reise på NAV møte. Håper ikke det også var forrige uke….;-D 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg