Legen avlyste…men dette vil ta tid ;(

Jeg fikk plutselig mail om at legen måtte hasteoperere og defor måtte utsette samtalen. Men jeg snakket med Tamsin, min koordinator. Og legen hadde sagt at det var veldig rart at det ikke hadde festet seg noe etter aborten i uke 16. Vi fikk jo negativt både på fryseforsøk og ferskforsøk før i år. Men det som er nedslående er at de vil at jeg skal komme ned til St.Petersburg å gjøre en hysteroscopy (scratching). De vil også samtidig ta alle blodprøver og prøver fra livmor, og dyrke disse. Dette gjøres i narkose hos de. Jeg gjør ikke dette med lett hjerte, da det kan bli komplikasjoner. Det er vel og bra at de vil teste dette først. Men sjefslegen har ikke mulighet før tidligst 9.juli. Litt ettersom min syklus er. Og da snakker vi ikke innsett før ut i september, og det er grusomt lenge til. 

Jeg mistet motet helt nå…. Gikk litt i kjelleren. Dette er tungt nok som det er, om vi ikke skal måtte sette livet ennå mer på vent…

Jeg spurte om vi kunne gjøre dette i norge men hun mente det var best å komme dit siden i norge gjør de bare scratching og ikke biopsi  fra livmor. 

Uff nå er det tungt….;( Jeg er bare trist nå. Blir ikke lett å dra i midagg til svigers nå….

9 kommentarer
    1. Beklager om jeg legger en sten til byrden men jeg vil anbefale deg å lete etter en annen klinikk. Jeg har selv dårlig erfaring med avlysninger og utsettelser fra Olga – til det punkt at vi fant en annen klinikk. Man fortjener ikke å bli behandlet slik i en så utrolig sårbar fase.

    2. Så kjipe nyheter å få på 17.mai:( Hold ut og tenk på premien i enden av løpet<3

    3. Jeg forstår at det føles lenge til september – man vil jo helst igang med en gang. Virker som klinikken gjør en grundig jobb her mtp de undersøkelser som er foreslått – er vel kanskje derfor de har høy suksessrate og har garanti 🖒 Finnes det ingen steder her i Norge som tar biopsi også, slik at du kan gjøre begge deler her og få fortgang på prosessen?

    4. Hei! Så leit det tar så lang tid men bra de er nøye. Hysteroskopi får man gjort i Norge i alle fall og uten narkose. Men det med livmor biopsi er jeg usikker på. De tok en pipelle på Ahus. Kan du ikke høre med Dr. Huseby?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg