Samtale med Dr. Olga på 17.mai

Kl 14 på 17.mai skal jeg snakke med stjernen blant alle fertilitetsleger. Hun alle snakker om, Dr.Olga Zaytseff. 

Kl 14 er det liksom litt “mellomtid” på 17.mai. Da har vi sett barnetoget gå, og vi venter på å gå ut for å spise. Vi har jo store barn som har sine egne planer. Så vi har bare oss selv å tenke på. Det blir jo litt spesielt å sitte i bunad å snakke med henne men jeg håper jeg slipper skype, jeg liker best telefon.

Dess mer jeg tenker på å reise til Russland, jo mer sommerfugler i magen får jeg. Jeg liker jo ikke stress, og nå må vi trolig bestille hotell og fly før vi søker om visum. Alt har liksom vært så lettvint. Men det forandrer seg nå. Men kan jo gå lettere enn hva jeg tror. 

Jeg lurer jo på hvor lenge det blir til innsett. Blir det før ferien vi har sagt vi skal være med på. Vi skal på tur til O-ringen (orienteringsløp) i sverige i siste uka i juli. Og da skal vi bo i et hus sammen med 20 andre som vi kjenner. Men det er bare noen få som vet hva vi driver med. Hva skal vi si liksom, plutselig skal vi ikke være med… Jeg hater jo og ikke vite og ikke få planlagt. Håper vi rekker det akkurat. Men da blir det vanskelig å forklare hvorfor jeg ikke skal løpe noen løp…alle vet jo at jeg er veldig ivrig….jiz og jeg som ikke klarer å juge…skinner tvers gjennom…;-D

I går skulle jeg på treningsstudio, men kom meg ikke ut. Sendte dattera mi på butikken. Men da klarte jeg å trene 30 min med kettlebell, manualer og kroppsøvelser. Jeg har jo blitt 12 kg tyngre, så kroppsvektsøvelser er tunge nok. Og jeg har nok tatt i nok for allerede i dag har jeg gangsperre. Må bare kjøre på i dag også. Sambo er i Drøbak på Drøbak Challenge (o-løp på sykkel i par, 40 poster på 4 timer med innlagte poengoppgaver/nøtter/gåter ). Håper det går bra 😉 

Jeg skulle egentlig være med på et bruktmarked på Sørumsand i dag. Hadde ryddet i skaper og skuffer for å selge unna det jeg ikke lenger bruker, men denne hodepinen er for sterk til at jeg klarer. Det blir for mye støy og stress akkurat nå. Innerst inne er jeg vel også redd for spørsmål ang graviditet. Kjenner de fleste av damene som deltar. Og ikke alle har fått med seg at det har gått galt. Vi får spørsmål ennå…

Lag dere en god lørdag der dere er ;-D Håper sola holder seg 😉

2 kommentarer
    1. Så hyggelig med samtale på selveste 17.mai 😊 Høres lovende ut dit dere skal neste gang. Dine kommentarer om innkjøp og bruk av treningsutstyr hjemme har smittet over på meg – har sittet på nettet i dag og funnet tips til øvelser, nå gjenstår det å kjøpe inn utstyret 🖒🖒

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg