The future is my motivation….

Jeg er fryktelig spent. Jeg har sendt forespørsel til 4 forskjellige klinikker i 4 forskjellige land. I morgen skal jeg ha en samtale med en av dem. Det er skrekkblandet fryd. Jeg driver å forbereder meg nå. Skriver ned stikkord på engelsk. Det er utfordrende å skal snakke om disse tingene på et annet språk da det blir mye faguttrykk som du ikke akkurat snakker om til gud og hvermann (eller på sydenferie he he)

Jeg har bedt Barcelona om dokumentasjon på alle tester vi har utført der. Dette tar visst litt tid. Må mase litt. De er nok ikke fornøyd med at jeg maser om det før testdato. Jeg fikk en streng mail om å ikke teste mer før testdato fordi det ville gi stress. Men jeg bestemmer over mitt liv. Jeg gjør som det passer meg. Jeg har lang erfaring nå, på hvordan min kropp reagerer på graviditet. Og testen i dag var fortsatt like hvit…

Jeg avslutter herved medisinen. Ingen vits i å putte i seg masse hormoner uten grunn. Regner med at mensen kommer om noen dager. Så da vil dette ferskforsøket også bli negativt. Det er veldig skuffende. Men vi vil nå ha personlig tilpasning. Og vil teste ut mer før vi går videre. Og det er jo ikke noe god kombo fordi jeg er så utålmodig og vil i gang. Men vi har spurt om å teste embryoene for genfeil hele veien, men har ikke blitt hørt. Så blir spennende å høre hvordan denne klinikken tenker å gjøre det. Det kommer til å bli rådyrt, men dette er vår sjanse (kanskje). 

Dette er spennende tider. 

Ja jeg er trist over at dette forsøket også ble negativt. Men jeg gidder ikke dvele ved det. Gjort er gjort. Nå må vi haste videre. Premien venter der fremme <3

3 kommentarer
    1. Veldig synd at det ikke ble positiv test nå. Bra å lese om at dere har planene klare og er i gang med forberedelser til nytt forsøk – har fortsatt troen på dere – ikke gi opp 💜

    2. Blir spennende! AVA Peter har i stor grad gått bort fra gentesting det siste året mener jeg. Andre klinikker gjør det i større omfang.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg