Lørdag og rugedag 4

Det er rugedag 4 og jeg kjenner ingenting. Ikke et lite tegn på gravidiet. Ikke vondt i magen, ingen tøyinger i livmor, ikke vonde pupper, ikke trøtt…. Jeg har testet 3 ganger i dag, men får bare blendahvite tester. Vet jo det er veldig tidlig, og før har jeg testet sent på rugedag 5. Så i morgen kveld blir det spennende. Må prøve å holde meg lenge utover dagen. Det er ikke sikkert det blir positivt i morgen heller. Men jeg er jo bekymret for jeg kjenner like lite nå som fryseforsøket i mars. 

Jeg er DPO 9 i dag, DPO 10 i morgen. Velig mange tester positivt på DPO 10 men mange må også vente til DPO 11 og 12. 

Så nå trenger jeg all babystøv som kan blåses min vei <3

Fikk tidenes sjokk i kveld. Min bror og fru venter baby 10.juni. Og min mor fortalte meg at de ventet gutt nr 3 for en tid tilbake. Og i kveld sa han plutselig et jentenavn…Her har vi trodd gutt hele tiden også blir det jente. Det er jo kjempegøy fordi de har 2 gutter fra før. ;-D Dette er stas <3<3<3

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg