De lange ventedagene…

Det blir noen lange dager og vente på å teste for hcg og positiv test. Legen sa 70% sjanse for positiv test, da er det bare 30% sjanse for negativ test. I dag har jeg vært en tur på jobb for å få tiden til å gå. Jeg ble ganske forkjøla når jeg kom hjem fra Barcelona. Det blåste surt og jeg hadde ikke tatt med meg noe skjerf. Så har hatt veldig vondt i halsen et par dager. Men det er bedre nå. 

Det som er veldig trist er at hodepinen og migrenen har kommet tilbake. Jeg kunne bruke Sarotex i liten dose i svangerskapet og jeg går bare på 10 mg. Det ga meg 12 dager med fri fra smerter. Aner ikke hva som har trigget det nå. Kan jo være at det gjerne blir litt stress i hodet når det er mye som står på spill. Men håper det går over snart. 

Jeg kjenner lite i magen denne gangen. Kan hende jeg kjenner litt murring når jeg har gått mye. Men fortvilende lite vondt i forhold til september forsøket. Da var jeg veldig oppblåst og hadde mye “menssmerter”. Men det behøver ikke bety noe. 

Jeg er på rugedag 4 dag hvis vi teller med innsettdagen. Så begynner nok å teste i slutten av helgen. Klarer nok ikke vente lenger. 

På innsett dagen tok jeg det helt rolig. Men jeg kjedet meg grusomt etter mange timer i senga. Særlig med en stor pulserende shoppingby rett utenfor vinduet. Men jeg gjorde meg hard og gikk bare over gaten for å spise pizza og rett tilbake i senga. 

Nå er det helg, sambo skal på lang sykkeltur i morgen. Jeg er litt sur for at jeg ikke kan hverken sykle eller løpe akkurat nå. Men det kommer muligheter senere. 

Så fort jeg vet noe mer får dere lese om det 😉 Vi hørs 😉

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg