Vi er i Barcelona ;-)

Vi bestemte oss for å reise ned en dag før for å bare slappe av litt og kose oss. I går ble vi bedt til min bror borte i gata for å spise pizza, kjempehyggelig. Men de viste ikke at vi skulle reise bare noen timer senere. Så vi måtte opp kl 03:00 for å nå flyet kl 06:35. Jeg sovnet fra flyet lettet til det landet. Jeg var kjempetrøtt. Det var litt deilig for da gikk tiden fort. 

Vi nyter dagene her. Det var mye kaldere enn sist ennå det var meldt ganske bra vær. Solen har vi nesten ikke sett. Men den varmet mye når den glimtet til. Så denne gangen har vi kanskje tatt med litt for lett tøy. Vi spiser god mat og drikker vin. Vi har travet mye rundt i dag, så jeg er litt sliten. Men hodepinen har vært borte i over en uke nå, superdeilig selv om det murrer litt innimellom. Men har fått et nytt liv. Det er deilig også fordi da blir jeg mer avslappet til et evnt svangerskap uten medisiener. 

I morgen vet jeg ikke helt hva vi skal. Det var dumt jeg ikke prioriterte joggesko og treningstøy i kofferten. Men sambo får ta seg av treningen.  Alt er jo stengt så må google litt og se hva vi finner på. 

Her er noen bilder fra i dag. Vi har jo tatt mange flere bilder men de er med ansikter og de får dere ikke se ennå ;-D

Denne gangen har vi valgt nytt hotell. Egentlig bare for å gjøre noe nytt. Men også for at det vi pleier å ligge på ligger litt lenger opp i byen uten noe særlig muligheter for butikker eller restauranter. Vilana Hotel ligger like ved klinikken og det var deilig, men litt kjedelig også. Så nå har vi kommet oss ned i byen og bor på et veldig fint hotell, NH Collection Barcelona Gran Hotel Caledron. Dette er ganske mer fancy. Vi fikk en god deal på hotels.com men her er jo alt pluss pluss hele tiden så det blir sikkert dyrt nok…men fint er det 😉

 

8 kommentarer
    1. Hei igjen!
      Heier på dere! (Leser alt du skriver og følger med, selv om jeg ikke har kommentert så mye siste tiden…)
      Kos dere masse i Barcelona, og lykke til med innsett. (Med så mange egg, blir noe da frosset ned til bruk senere?)
      Hilsen fra ammetåka 💙

    2. Hei igjen!
      Koselig at du tenker på meg da..men du må jo heller tenke på deg selv 💕😉
      Joda..fødselen gikk greit den.. Det er jo vondt, og selv om jeg var på sykehuset mer enn 1 døgn før jeg fødte (ble satt i gang), så rakk jeg ikke annet enn lystgass denne gangen heller. Jeg ville jo ikke ha smertestillende før det var vondt, men da det BLE vondt, rakk jeg ikke å få epiduralen som jeg ønsket.. Jaja.. nå er det unnagjort for siste gang! Fikk vakre “lillegutt”, så nå har jeg tre 💙. Ang far..: Vi har vel hatt det “ok” en stund, og jeg har jo som vanlig dyttet konfrontasjonen foran meg.. Men før helga nå kom han og sa at han ville skilles siden jeg aldri blir den han vil, så da sitter jeg her.. Aner ikke hva jeg skal gjøre. Skal til banken i morra, men vet ikke om de kan hjelpe meg.. han vil jo ha penger fra huset og jeg vil egentlig bli boende her.. Mest pga trygghet for barna, men også fordi tanken på å flytte er utmattende når man nylig har født altså.. Å leie blir dyrere enn avdrag på lånet, men jeg aner ikke hvilken hjelp jeg evt kan få. Blir vel tvunget til å selge tenker jeg.. Det er iallefall min store frykt.. Kjenner at jeg ikke føler meg trygg nå, men.. og oppi alt dette, kjemper jeg med alt jeg har for å holde maska, for til tross for all jævelskap jeg har hatt siste året, så elsker jeg denna mannen.. GO FIGURE!
      Jaja.. nok om meg i denne omgang.
      Ønsker deg/dere all mulig lykke til! Jeg leser din blogg og følger med deg. Det er spennende, og jeg er med på alle opp og nedturer!
      Klem 💕

    3. Mammatil3: Uff dette var trist lesning 🙁 Gratulerer som 3 barnsmamma da hvertfall selv om livet ikke er helt greit ellers. Håper du klarer og kose deg litt alikevel. Men han må jo elske deg for den du er ikke for noe han vil du skal være….Du må jo få være deg selv <3
      Huff ja flytte alene med 3 barn kan være ganske utfordrende 🙁 Men du er jo fryktelig sterk da <3
      Synes veldig synd på deg nå altså. Du fortjener bedre <3
      Sender deg en stor klem <3<3

    4. Tusen takk for omtanke og klem..
      Koser meg m barna ja..må jo det.. Vet ikkje om jeg er så sterk akkurat da.. det kjennes ikke sånn nå.. Når det er sagt, så sies det vel at man ikke får større bør enn man greier å bære.. Lov å håpe vaffal..
      Masse lykke til m ruginga! Krysser fingrene for at nå er det din tur!
      Klem

    5. skummelt med barn i middelalder altså ,mye større sjanse for psykiske forstyrrelser av forskjellig slag
      for barnet…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg