Jeg gir oss dette året….

Diamonds 2017
Jeg gir oss dette året for å klare målet om å få barn. På grunn av min helse kan jeg ikke holde på “forever” med dette. Så jeg har gitt uttrykk for dette til sambo. Jeg kommer til å gjøre et ferskforsøk og et fryseforsøk til (håper ikke jeg trenger det siste). Denne prossessen er nok mye underliggende stress som fører til alle “vondtene” som bare blir værre og værre. Nå har jeg migrene anfall 2-3 ganger i uken. Og sterk hodepine alle andre dager hele tiden, jeg får aldri “fri”…

Jeg er nå sykemeldt 100% på grunn av hodepinen. Jeg vil jo gjerne jobbe, men slik det er nå fungerer jeg ikke i det hele tatt. Og mange vil sikkert spørre seg selv , hvorfor gjør hun dette mot seg selv?? Jo fordi jeg elsker min kjære sambo så høyt at jeg vil gå gjennom ild og vann for å klare dette. <3<3<3 Jeg har jo fått en fantastisk gave av ham…hans kjærlighet <3 

Det var vondt å si at jeg ville sette en strek et sted men jeg bare måtte. Og jeg blir knust hvis vi ikke får dette til. 

Jeg snakket med legen i Barcelona på telefon i går. Hun skulle finne en ny donor som ikke hadde hatt aborter før til meg. Så i dag startet blødningen og jeg skal antageligvis starte med p-pille i dag, men venter på beskjed.  

Håper dere heier meg frem som vanlig 😉 Godt å ha bloggen, fordi jeg må stadig gå tilbake for å se hva vi har gjort før, fordi jeg har slik en teflonhjerne ;-P

Jeg har forresten fått en kjempefin gave av min kjære, han er jo så snill. Han har sikkert dårlig samvittighet for alt jeg gjennomgår for ham. Det var forskudd på bursdagsgave (det er jo dritlenge til da men ha ha ) men den var stor…. Jeg har lenge ønsket meg tatovering med hårstrå på bryn, noe som er altfor dyrt for meg. Men nå fikk jeg det av ham…jeg er bare dritheldig <3

God helg til alle 😉
 

4 kommentarer
    1. Jeg heier på dere, og dere vil lykkes! 😊 Så bra at blødningen kom allerede, da er dere et skritt nærmere nytt innsett. Litt av en bursdagsgave, høres flott ut 👍

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg