En god nyhet..


Som sagt så gir vi oss ikke. Jeg fikk mail sent i går kveld. Hun var ikke helt fornøyd med at jeg hadde tatt blodprøve 2 dager før jeg skulle, men jeg kjenner kroppen min. Jeg trodde det kom til å bli nytt ferskførsøk i slutten av mai, men jeg kunne begynne på p-pillen så fort jeg fikk mensen. Og den kommer nok ganske fort når jeg har sluttet på medisinene. 

Så da har jeg sett i boka for forrige forsøk. Der går det 5 uker fra p-pille start til innsett. Og det er jeg kjempeglad for. 5 uker går jo kjempefort 😉 Så da blir det i slutten av april….jiiipppiii 😉

Legen ved IVF Barcelona skal ringe eller skype i morgen for å gi detaljer om forsøket. 

Nå er jeg bare spent på om klinikken har en rest av sædprøven til sambo, det måtte koordinator sjekke opp. Fingers crossed x  😉

Jeg fant igjen disse p-pillene som jeg brukte sist. Hadde 23 igjen og det bør holde akkurat 😉
 

3 kommentarer
    1. Så bra at det går fort til neste innsett- krysser alt jeg har for at dere lykkes da 😊👍

    2. Heisann, å takk for at du deler din hverdag på bloggen. Kjenner veldig til det å vente på en positiv graviditetstest mnd etter mnd.
      Gikk igjennom mye for å bli gravid, men gleden varte i bare 23 uker, da døde våre eneggede tvillinggutter. Fødte de på julaftan i 2015.
      Er nå gravid igjen å venter nok en gang gutt.
      Pga min helse må jeg bli satt igang fredagen, da er jeg i uke 37. Men redselen er der for å miste igjen.
      Ønsker dere lykke til. 😊

    3. Anonym: Uff så grusomt 🙁 <3 vet hvordan det er selv om jeg mistet "bare" en jente lillejulaften 16 i uke 16. Det blir et stort sår som aldri vil gro helt. Og sorgen sitter i lenge...
      Men det er jo en trøst at du på nytt er gravid og nå ser det jo ut som det kommer til å gå fint 😉 men skjønner redselen din. Jeg kommer til å være redd hele svangerskapet selv, om vi får det til.
      Masse lykke til med fødsel <3 det går nok fint og snart har du ham i armene dine vettu ?<3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg