Dette går nok ikke veien….

Neida…..etter en grusom natt med sterk migrene så jeg nesten ikke har sovet. Sto jeg opp kl 05 for å teste. Disse var som dere ser, like hvite. Så denne gangen  festet det seg ikke. Selvsagt kan det være at jeg tester veldig sent. Men kjenner på kroppen at dette ikke ligner noen graviditet, har jo litt erfaring nå…

I dag er jeg veldig skuffet selvsagt. Det legges mye krefter i denne prosessen. Både for kropp og hode. Man legger planer for lang tid fremover. 

Vet ikke helt hvor veien går herfra. Vi har fortsatt ett egg igjen i Barcelona men nå synes veien lang. Dette må fordøyes noen dager….

Jeg drar til frisøren for å muntre meg opp litt. Hjelper nok ikke stort men….trist i dag. 🙁

Vi var i et godt sig på Facebook gruppa med mange ny-gravide..ønsker alle dere masse lykke til videre. Nå er vi over 80 flotte damer på denne fine gruppa vår 😉

Ønsker alle en fin helg <3 og takk for at dere er interesert og følger meg <3

2 kommentarer
    1. Du må ikke gi opp enda, det er jo fortsatr tidlig. Selv om du har testet tidlig før, så kan det jo være anderledes nå 😊

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg