Dette blir en thriller….

Da jeg våknet i dag var det første jeg tenkte på å tisse i et glass som jeg gjør hver dag. De to siste dagene har det vært mye testing. Alt har vært blendahvitt. Jeg hadde store forhåpninger til testing på morgenurin i dag. Testet med 2 strimler, en av hver type. Men kunne ikke se noen ting, og de ble studert meget godt. Lettere slukøret gikk jeg og la meg igjen. Og tenkte at ja ja da var det kjørt denne gangen. Selv om testdatoen fra klinikken er ikke før 22.mars og det er jo kjempelenge til. Jeg trodde dette skulle gå som plankekjøring…jeg ble jo liksom alltid gravid selv om jeg ikke greide å holde det i live.

Men kan det være at fryseegg bruker litt lengre tid? 

Da jeg kom inn på badet igjen tok jeg frem testene igjen. (Det står i bruksanvisningen at resultat etter 3 min kan være feil) Men jeg studerte de under lampe, i dagslys…egentlig litt overalt. For var det ikke en tendens til en skygge der…..nå snakker vi lite altså..kanskje bare innbildning. Men det var noe der…men så svakt at nesten ingen kan se det. Men jeg hadde jo hellt ut urinprøven. Den som hadde godgjort seg i over 8 timer og var ganske konsentrert. 

My good…dette er så spennende at jeg dauer snart. Kan det være håp fortsatt?? De andre testene har ikke forandret seg noe etter 3 min. Men testen kan være feil. 

Nå gjelder det bare å holde seg noen timer slik at ny test kan utføres før jeg skal til legen.

Det positive oppi alt dette er at i går hadde jeg for første gang på 8-9 år en dag uten hodepine og nakkesmerter. Jeg tok ikke EN tablett….jiz for en god dag.  De sier at botoxen må virke i 3 uker før den utgjør en forskjell. I dag har jeg litt vondt men ikke noe å ta medisin for ennå 🙂 Tenk om det fortsetter slik..guri malla ;-D

Neste blogginnlegg har nok svaret vi venter på…håper jeg hverftall….hvis ikke har jeg gått på en skikkelig smell og fallet blir hardt….

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg