Jeg har vært så dårlig….

Forrige mandag var jeg og tok behandling for migrenen min. 30 stikk i hodet. Det skulle bli bedre innen 5-10 dager. Men på torsdag ble jeg skikkelig dårlig etter jobb. Fryktelig hodepine. Det fortsatte på fredag. Ingenting av mine medisiner hjalp. På fredag ringte jeg legen og fikk beskjed om at det var vanlig å bli værre før man ble bedre. Men de kunne ikke si hvor lenge det ville være slik. Lørdag var også ille. Men søndag ble bedre. Mandag i dag ble ennå litt bedre men ikke helt bra ennå. Jeg har jo en forventning og et håp om å bli helt fin og at det skal vare i 3 mnd 🙂

En bonus er at jeg ikke har noen sinnarynke lenger 😉

På lørdag var jeg på spa. En gave som jeg fikk av min kjære datter til morsdagen. Vi var på Artesia spa på Grand Hotel. Vi hadde behandling i samme rom. Jeg fikk en nydelig massasje på ryggen og bakside ben. Jeg var helt i himmelen. Så gikk vi på shoppingrunde i Oslo og avsluttet med litt mat på Olivia på Østbanehallen. Vi hadde noen veldig koselige timer sammen. Jeg er overlykkelig over at hun vil bruke lørdagen sin sammen med meg <3

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg