Ventetiden i prosessen

Denne ventetiden er veldig slitsom. Den drar ut all energi fra meg. Jeg har jo bare dette i tankene. Jeg klarer ikke fokusere på NOE annet enn denne prosessen. På jobben klarer jeg ikke å fokusere. Det er egentlig helt krise. Jeg føler jeg gjør en dårlig jobb fordi jeg ikke klarer å tenke på arbeidsoppgavene mine. Jeg klarer ikke planlegge noe frem i tid. For jeg tenker jo bare på at jeg skal noe helt annet om en stund. Jeg har jo kjempedårlig samvittighet for å være 50% sykemeldt. Denne prosessen har jo ikke akkuart hjulpet på helsen. Og jeg kjenner jo at jeg fungerer bedre med litt kortere dager. Etter 5 timer på jobb er jeg helt utslitt. Smertestillende tabletter har igjen blitt min hverdag. Men når jeg jobber litt mindre orker jeg å trene nesten hver dag og det er så deilig fordi når jeg blir varm i kroppen forsvinner smertene. Jeg har jo hatt hodepine og vondt i nakken i 15-20 år. De siste 10 årene med hodepine hver eneste dag….

Men på mandag skal jeg har Botox i hodet og nakken. Jeg kjenner at jeg gruer meg litt til 30 stikk rundt om kring. Men jeg har kanskje noe høy forventning til smertedemping. Blir spennende å se 😉

Jeg har tatt frem skiene igjen. Fikk en skikkelig fin skitur helt alene. Og det var skikkelig gøy da føret var knall og skiene likeså. Jeg fikk opp farten og det var veldig gøy og merke at kroppen hadde en veldig god dag.


Det ble 13 km før jeg måtte forte meg å hente sønnen på toget. 

Men når jeg skulle bli med sambo og gå på vannet på Hvalstjern i går kveld var det litt værre. Det var klinkis i sporet og det var best å stake. Jeg har verken krefter i armene eller teknikk så gikk tom for krefter. Så det ble bare 8 km. Sambo gikk “litt” fortere en meg he he…så han gikk 15 km på like lang tid ;-D

I dag skulle jeg også gå på ski men dørstokkmila er veeeeldig lang i dag…så vi får se om det blir løpetur eller skitur ;-P

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg