Morsdag + Valentine = gavedryss <3

På fredag fikk jeg besøk av min kjære datter. Hun hadde med vakre roser og et nydelig kort. Der sto det at vi skulle på spa sammen. For en lykke <3. Jeg elsker at hun vil tilbringe tid med sin gamle mor ;-D Så neste lørdag skal vi på Spa i Oslo og jeg gleder meg sånn. 😉 Resten av fredagskvelden koste vi oss med god mat og pottis som er det beste hun vet ;-D

Morsdagen (søndag) gikk vi fra middagsbord til middagsbord og kakebord til kakebord. Gudskjelov hadde vi løpt en lang tur på morran ;-D Alle skulle få sitt ;-D Og dagen ble kronet med finale på Farmen kjendis. Blir litt tomt uten disse fine flotte folka på skjermen 😉

Så var det Valentine i dag. Jeg var kjempetrøtt og i halvsvime når jeg stupte ned i truseskuffen på badet, og jeg skjønte jo ingenting da det var masse store hjerteformede ballonger nedi der. Og flere gaver med kjempekoselig kort. 

Sukkertøy og ladekabel til min nye iphone 7 😉 

Når jeg åpnet skapet over vasken, datt det ut flere ballonger ;-D

Han er jo veldig oppfinnsom må jeg si da. Jeg hadde laget en kjedelig pakke, med kjærlighet på pinne (det beste han vet) og smurfepastiller. Jeg hadde laget et dikt til ham da…kjærlighetsdikt he he  Også har jeg bestillt bord på BigHorn Steak House neste fredag. Da skal vi kose oss sammen <3<3<3 Kanskje blir det kino også 😉

 

 

1 kommentar
    1. så hyggelige overraskelser.både av din datter og samboer – flott å bli satt pris på 💜 Her husket min datter på morsdagen, men mine sønner husket det ikke, og valentines dag blir ikke feiret, verken fra min eller samboers side. Veldig hyggelig å høre om dine/andres kreative kjærlighetserklæringer 👍

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg