Da er blodprøvene tatt ;)

Da har jeg vært på Ullevål og tatt blodprøver. Det var kaos i parkeringshuset, og lang kø for å få betalt for parkering. Da kan jeg bare si at jeg elsker EasyPark appen. Jeg bare tok 3 taste trykk og sklei forbi køen…digg 😉

Det var ikke merket noe sted med prøvetaking så måtte spørre meg frem. Men vel inne på prøverommet, visste ikke damen hvilke glass hun skulle bruke. Tydeligvis ikke mange som tar disse prøvene da. Men hun sikret seg og tok et par glass ekstra.

Men første arm ble bom. Men høyre arm ble bra sprut ;-D

Så da jeg skulle spise litt på Strømmen så jeg at den rosa fine skjorta mi var full av blod 🙁 og jeg som skulle på jobb…er ikke noe å gjøre med.

Jeg spurte damen hvor lang tid det tok å analysere disse prøvene men det visste hun ikke. Men syntes det hørtes lenge ut med 4-8 uker.

Så da er det bare å håpe at det tar litt kortere tid.

Nå er det time hos kiropraktor før jobb.

Ha en super dag alle dere flotte lesere <3

2 kommentarer
    1. Masse lykke til, håper det klaffer på neste forsøk! Mange gode tanker og klemmer herfra 🙂

    2. Hei igjen!
      Ville bare ønske deg/dere masse lykke til! Jeg følger med deg, selv om jeg ikke skriver kommentarer hver gang seru! 💕😇!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg