Samtale med Huseby

Her har vi snille gode Aage Huseby. Han har hjulpet oss masse i 2 år nå. Han tar oss inn på timen, han sender resepter og ordner. Hva skulle vi gjort uten  han egentlig. Jeg har spurt om vi kan få en time hos ham for å “drodle” litt om fremtiden. Er det vits i å fortsette? Hva tror han? Hva bør vi gjøre anderledes nå? Har han fortsatt troen på at dette vil gå? Burde vi gå for ny donor hvis det siste forsøket ikke går? 

Vi skal møte ham på fredag. Og da vil jeg få rekvisisjon til blodprøver på Ullevål. Det er dette Barcelona venter på for å gå videre med behandling. 

Akkurat nå må jeg innrømme at jeg ikke er veldig positiv til at vi vil lykkes. Men når vi forsøker vet jeg  at jeg kommer til å gå på nåler til langt over uke 12. Første krise blir å komme over uke 8. 

Så da får vi se hva klinikken sier. Hvor lenge må jeg vente. Kanskje blir det i mars eller april. 

Først skal vi på treningssamling med skigruppa på Sjusjøen Logde. Det blir stas og  gå litt på ski. Komme litt unna og tenke på noe annet. 

Så skal jeg og min datter på storbytur til København om 14 dager. Det blir ennå mer stas ;-D Gleder meg stort.

3 kommentarer
    1. Aage Huseby er i en liga for seg selv. Mer godsinnet og behjelpelig person enn han, må du lete lenge etter.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg