Hcg nesten ute av kroppen

Jeg tok en test for å se om det ble utslag på hcg i urinen etter aborten. Men det var nesten ikke utslag. Det var det jeg ville kalt en skyggestrek hvis jeg hadde testet for graviditet. 

Kroppen begynner å komme tilbake til normalen. Men hodet er ikke innnefor normalen. Denne grininga begynner å bli slitsom. Håper det går over snart. Jeg har begynt å trene. Styrke og løping. I går kveld var jeg med sambo og løp bakkedrag. Dvs. han løp mange ganger og veldig bra men jeg måtte gå en del. Men slik form for trening er jo helt gull. Da kan vi trene sammen og få like mye utbytte begge to. Også tar jeg styrke hjemme i gangen. Har kjøpt en måned på spenst men føler at det er kjipt å gå inn der når kroppen er så utrent….helt uttafor og teit men slik er nå hodet mitt. Skal dit bare kroppen slipper litt kuleformen. Formen er jo ikke akkurat i god form treningsmessig. Men sier til meg selv at det må bli små skritt i begynnelsen. Jeg er jo av den utålmodige sorten, så derfor forventer jeg jo at kroppen skal lystre etter et kvarter etter en slik fødsel….men det er jo ikke slik det fungerer. 

Venter på rekvisisjon fra Huseby. Men tar nok litt tid. Han har ikke svart på meldinga fra mandag. Kanskje han har fått influensa? 

Venter på mensen som sikket ikke kommer før i slutten av måneden. 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg