Når livet går i svart……

Den mest triste beskjeden man kan få……han fant ikke liv, ingen hjerte som slo… Babyen hadde dødd i løpet av dagen i dag. 

Vi er knust….

15+2 det skulle ikke gå galt nå……vi fikk jo beskjed om at alt var bra.

Jeg er knust, trist, sint…sint på kroppen min, sint på gud, sint på livet…. Hvor mye motgang kan man tåle egentlig. 

Jeg er sint på alt, og knust på sambos vegne. Skal han aldri bli pappa??? Veien videre vet vi ikke akkurat nå. 

Skal vel på Ahus i morgen. Så får vi se hva legene kommer frem til der.

Nå er alt bare svart…..

13 kommentarer
    1. Nei nei nei dette hadde du ikke fortjent! Ble så lei meg på dine vegne. Sender deg en stor klem, ord strekker ikke til.

    2. Åååå kjære deg 🙁 dette er hjerteskjærende og vondt å lese!! Nå føler jeg sånn med dere og sorgen deres. jeg forstår sinnet ditt, jeg vet akkurat hva du går igjennom.
      Stor klem din vei

    3. Nei så ufattelig trist. Dette skulle ikke skje. Nå skulle den fine perioden begynne. Føler sånn med deg. Gråter og raser sammen med deg.

    4. Jeg er så trist, sint og lei meg på deres vegne – håper du får all den hjelpen du trenger nå og fremover. Klem

    5. Nei, nei, nei.. Dette hadde jeg ikke ventet å lese i dag..! Har det ikke rosenrødt selv, men dette var vondt å lese! Mitt hjerte gråter for deg..😥😥😥

    6. Hei,
      Joda.. jeg lever..men lite har skjedd på hjemmefronten assa.. lever sånn sett i et vakuum.. Har vært på kveldsvakt nå i kveld (26.12), det går greit, men kjenner jo at jeg blir sliten. Sovner sittende i sofaen når jeg kommer hjem..kom til meg “sjøl” og gikk og la meg nå først lissom.. Er i uke 29+5 nå.. Folk rundt meg vet nå, men har ennå ikke vært på Nav da.. Begynner egentlig å bli kort tid igjen..ikke helt lett å tenke på det heller. Føler at noe snart må skje m hjemmesituasjonen.. Og sånn går no dagan.. 😱😱😱
      Kjenner forøvrig veldig på en tristhet når jeg leser det du har vært igjennom i disse dager.. Livet er ikke rettferdig.. Håper virkelig at de resterende eggene i Spania vil gi dere uttelling, og at dere får svar på hva som skjedde med lillegutt denne gangen.. 😔😥
      Varm klem fra meg 💕💙💕

    7. Mammatilsnart3?: Uffamei du har det ikke lett 🙁 Er barnefar noe hjemme hos deg da? Eller er han fraverende? Jeg kjenner at du må utrolig sterk som klarer å gå gjennom dette alene 🙁
      Tusen takk for støtte selv om dt er du som trenger den mest nå <3 Håper du snart ser en løsning du kan leve med <3 Jeg får helt vondt av deg nå

    8. Er her og er her.. Mye annet som er viktigere for han..som vennene hans for ex.. han dro fra meg og vår “lille” sønn på 4 på lillejulaften, kom tilbake 24.12 og var her den ettermiddagen. 25.12 dro han før vi sto opp, og er fortsatt borte. (Da jeg ble lei meg fordi han dro, var det og galt..) Jeg hadde vakt i går kveld og måtte finne noen andre til å passe junior, ja. God jul, lissom!! Han prioriterer ikke akkurat familien.. Jeg lever for familien. Håper han “får igjen” for sine forsømmelser på sikt..men jeg er vel ikke så heldig.. Allikevel da, så betyr denne mannen ALT for meg.. GO FIGURE..!! Jeg har nå endelig vært hos jordmor da, og får ekstra oppfølgning av jordmor inne på Ahus.. De er nok litt bekymret over min situasjon men.. Skulle ønske jeg kunne klare å glede meg litt mer over det som snart skal skje, men vet ikke helt hvordan pr.i dag.. Jeg har hodet over vannet da..og mangler heldigvis kun barnesete som jeg vet om, til sånn i starten.. og muligens litt klær..usikker på hva jeg tok vare på og ikke ga vekk av det etter han lille som sitter i armkroken min nå.. ❤️

    9. Mammatilsnart3?: Uff dette høres grusomt ut for deg 🙁 Bra du får litt oppfølgning nå da, om ikke annet. Du får kose deg med minsten da når du ikke får noen andre og kose med 😉
      Kan ikke være lett når du ikke vet når han kommer eller går 🙁
      Men ta vare på deg selv, det er viktig nå <3

    10. …,har fortsatt hodet over vannet jeg vettu.. Min eldstesønn har i dag hjulpet meg å ta ned babytøy da, så har tatt fram det minste (ca str 56..) og driver og vasker det.. Ulempen er jo at jeg har 2 sommerbarn fra før da, så noe kluss kan det bli ifht behov for å kjøpe mer klær (denne jeg bærer på nå kommer jo etter alt å dømme i mars..) Vi får se når jeg bretter det ned i kommoden.. 😬 Har også tatt fram bagen til bagvogna som jeg skal vaske..
      Glad jeg har de andre barna nå ja.. De hjelper meg gjennom dagene. Ja, sånn går no dagan her i heimen..
      Glad for at dere har bestemt dere for å prøve igjen! Satser på at det går i boks da!
      Klem 🙃

    11. Mammatilsnart3?: Så bra du får hjelp av eldstesønnen da<3 Og sikkert veldig bra for deg at de er hos deg 🙂 Han eldste skjønner nok mer enn du tror....barn får med seg mye.
      Det er jo litt kos å pusle med baby tøy da ;-)<3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg