Sykt vonde pupper….

I natt våknet jeg av at puppene var utrolig vonde. Jeg sover jo veldig dårlig og snur meg ofte. Så i natt hadde jeg store problemer når jeg skulle snu meg fordi puppene var vonde og vortene var ennå vondere. Jeg måtte stå opp og sette på en BH. Når jeg kommer borti vorta er det som å få den kuttet av rett og slett. Jeg blir jo litt usikker på om det skal være så vondt, men dette er sikkert veldig forskjellig fra menneske til menneske. Jeg har jo kjent dette lenge men i natt var det ille. Men ble bedre når jeg fikk de inni BH’n. Jeg har jo ikke hatt store puppene fra før men nå er de gedigne. Veier sikkert 1 kg hver…..

Søstern til sambo tok nyheten kjempefint, ingenting å være redd for. Hun ble faktisk kjempeglad. Så da kan vi gå ut med det. Jeg har lyst å legge det ut på FB men sambo liker jo ikke oppmerksomhet ovehodet. Så han gruer seg veldig til det. Jeg har veldig lyst til å legge det ut i dag, men han ønsker det ikke så da må jeg vente til han blir klar 😉

Vi har ikke klart å være veldig oppfinnsomme, alt er jo på en måte brukt opp. Men vi prøvde å lage et bilde i går, men ble ikke helt enige he he

Kanskje dere har noen ideer om hvordan vi kan gjøre det 😉

Her er mitt bilde:

Her er sambos ønske 😉

Da er det bare å stemme i vei 😉 

Øverste bilde er nr 1

Nederste bilde er nr 2.

Kjør stemming!    😉

9 kommentarer
    1. Min stemme gjør nok ikke valget ditt enklere, for jeg stemmer på begge to jeg 😊
      Flott at søsteren tok det fint. Bra å trene men husk å ikke overdrive nå da 😊

    2. Grattis med baby på vei. Endelig lyktes dere. Jeg likte begge bildene dine. Men stemmer på nr 2. Bilde nr 1 er likt det som han derre politikeren brukte. (KrF?) da vi skulle fortelle om vår spire, tok jeg bilde av en ferdig stekt bolle i ovnen og sendte ut. He he. Søsteren min trodde først hun ble invitert på kaffe. Mamma begynte å grine. Av glede. Håper det ordner seg med din mamma. Her i huset er lillegull blitt 4 mnd. Herre Gud så glad jeg er blitt i den ungen. At vi måtte hente frøet i Riga kunne ikke brydd meg mindre. Du har noe å glede deg til.

    3. Begge var flotte ideer, men Kansje du heller kunne valgt et par fin sko ? Var vanskeligt og skille i fra hvem som var dine og din samboers sko ? Bare en tanke 🙂 gratulerer jaffal! Liker å følge bloggen din 🙂 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg