Termin….

Jeg har vært så opptatt av nuet at jeg ikke har skrevet om terminen ennå. 

15.juni 2017

Det blir en fin tid å får barn på. Jeg har bare vinterbarn fra før. Til og med et romjulsbarn. Så det blir moro og ha en baby uten å måtte kle på alle vinterklær før vi skal ut og trille 😉 Men det verste for romjulsbarnet var nok å være sist i klassen med ALT….

Gleder meg til å ta med dette nurket på alt mulig. Det skal bli et barn som får oppleve mye. Og vi skal ha tid til å gjøre mye ute. Masse ute i skogen. Klatre i trærne, lage bål, løpe orientering, gå på ski og masse annet….Men ikke hver dag….. Mange drar med ungene på altfor mye. Barn trenger også ro innimellom. Og det har ikke vondt av å kjede seg litt. 

Jeg vet bare at jeg har mer ro over meg nå enn jeg hadde med 2 små med 22 måneder mellom. Jeg hadde aldri energi til noen ting og alt var slitsomt. Huset får bare se rotete ut, jeg vil bruke tid på dette barnet. 

Ja ja greit å ha store vyer da…..vi får se når barnet kommer he he ;-D   Men håpet og planen er der 😉

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg