Sykemeldt og sliten…

Akkurat slik føles det akkurat nå…. Og jeg er sjeleglad for å kunne gni meg på sofaen noen dager nå. Jeg har jo kjempedårlig samvittighet for jobben, mye sykdom nå. Men jeg må tenke på meg og babyen akkurat nå. Og vi trenger hvile. 

Det har vært en tøff prosess i over 2 år nå. Og nå denne gangen har jeg gått veldig med hevede skuldre fordi jeg har vært redd for at det skal gå galt igjen. Så nå når kroppen kan slappe av klarer jeg det liksom ikke. Kroppen jobber på  høygir og jeg får ikke sove engang. Sover bare 4 timer i snitt pr natt og det er litt lite. Så da kommer hodepinen hver dag, og det sliter meg helt ut.

Så håper jeg klarer å slappe av frem mot jul. Nesten alle julegaver er kjøpt inn, så det er ikke lenger noe stress 😉 

Har vært på første svangerskapskontroll i dag hos legen. Skal ikke dit igjen før i uke 24. Men har søkt meg inn på OUL i uke 18 og fødeplass på Ahus. Så da må jeg prøve å senke skuldrene litt 😉 Får ringe å høre om time hos jordmor i morgen, skal komme dit i uke 15.

 

2 kommentarer
    1. Bra du nå får mulighet til å slappe helt av noen uker. 🙂 Nå får du kose deg med magen som vokser 😊 Ikke såå lenge til oul – det blir spennende og kanskje får dere se om det er en liten 💙 eller 💗 der inne.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg