De fant en huleboer med bankende hjerte…..og nyrebekkenbetennelse..

 

Jeg sov nesten ikke i natt. Jeg hadde vondt på siden av ryggen og var forferdelig kvalm. Og gruet meg til å få beskjeden om at det ikke var liv lenger… Men når hun sjekket med ultralyd kom det frem en fin liten huleboer med fint hjerte og var helt normal <3<3<3 Tårene trillet nedover kinnet mitt og jeg så at sambo også fikk noen tårer, for dette hadde vi ikke ventet. Jeg er i uke 8, 7+5 fullgått. Så langt har vi aldri kommet før, så nå er det vel håp <3<3<3

 

Men de fant blod i urinen min, så da ble jeg satt på antibiotika. Ikke lett å finne antibiotika til meg for dette da jeg ikke tåler penicillin. Men nå håper jeg at kroppen tar opp dette raskt slik at jeg kan gå på jobb i morgen. Jeg tok en fridag i dag, så kroppen kan få slappe av litt 😉 

Jeg beklager at jeg ikke har svart på kommentarer på bloggen, men har vært i så dårlig form at det ikke har vært prioritet. Jeg bruker en del krefter bare på å skrive dette her men jeg kommer sterkere tilbake. Takk til alle som har skrevet til meg og kommet med oppmuntrende meldinger, det betyr så mye <3

 

9 kommentarer
    1. Så fantastisk at alt ser bra ut med den lille, krysser fingrene for at dette går veien:) Riktig god bedring med resten av kroppen!

    2. Det er så fantastiske nyheter, jeg gleder meg veldig på deres vegne. Håper medisinen hjelper raskt slik at du blir bra snart ❤

    3. Oj oj oj!! Herlige nyheter! Dette må bare gå veien! Jeg fortsetter å krysse fingrene for deg! 😁 Klem

    4. Skulle ønske jeg kunne si at ting skjer, men nei.. Lite nytt her. Skal til samtale m jordmor neste uke på Ahus da.. Er 22uker på vei i morra..og fortsatt vet ikke familien min eller jobben hva jeg “bærer på…” Flaks at jeg er lang og kraftig bygget, for her syns fortsatt ittno’ med mindre jeg ligger flatt på ryggen.. 😱😬🤓
      Lite nytt ang “gubben” også..men det er rolig på den fronten da. Jeg vet ikke hva vi ender opp med.. Jeg vet hva JEG vil, vel å merke…men det hjelper ikke stort… 😔
      Og sånn går no dagan da.. Lever ene og alene for lillegullet mitt på 4 jeg.. Han gir meg en grunn til å stå opp om morran.. Og så er det koselig å få gode nyheter via deg og din blogg da! Hang in there! Tenker på deg!
      Klem

    5. Mammatilsnart3?: Syns itno ?? jiz…jeg kan ikke skjule det nå jeg….magan har bare ramla ut ?? når tenker du fortelle det da ?? det må jo være grusomt å gå sånn uten å verken få hjelp eller få mannen man elsker ?? godt å ha lillegutt da ?? jeg tenker mye på deg ????
      Klemz

    6. Hehe..magen syns ikke fordi jeg er 177cm høy og litt over 80kg.. (=kraftig bygget…)
      Skulle ønske jeg “klarte” å fortelle familien, spes søsteren min, men det er fortsatt litt komplisert.. De vet jo hva jeg har opplevd i vår, og da presentere dette “uplanlagte uhellet…”.. sukk.. Nei, det er ikke lett.. Ser at det ikke blir lettere ettersom ukene går heller assa, men orker ikke mer “pepper” nå.. Begeret er på en måte fullt..
      Ja, ang mannen.. så har jeg det grusomt.. Jeg vil så gjerne, men vet ikke hvordan jeg skal klare å bevise for ham at jeg vil være i livet hans..etter alt som har skjedd. Anger er lizzm ikke nok..
      Helt ærlig så er lillegutt min redning nå ja. Han er eneste grunn til at jeg står opp om morran.. Og når han har lagt seg, så har jeg lillegull i magen som sparker da.. Vet ikke hvor lenge jeg klarer å ha det sånn..men så lenge det er liv, er det håp… Er det ikke det “de” sier a? Veldig sliten nå, selv uten å gjøre mye.. 😔🙏 Jaja.. sånn går no dagan.. Tenker og mye på deg, og krysser fingrene for at alt går bra for deg denne gangen!
      Stor klem 😬👍

    7. Mammatilsnart3?: Uff dette er grusomt å lese 🙁 Hadde jo vært godt for deg å ha noen å snakke med, noen nærme…men jeg skjønner jo at det er umulig. Jeg orker dessverre ikke å være innom bloggen så mye nå, formen er grisedårlig blææh 🙁 Men tenker på deg hver dag <3<3

    8. Ta vare på deg selv! Får tru det går bedre med deg om noen uker! Jeg overlever nok! Har jo gjort det så langt så.. 😔
      Ønsker deg masse lykke til videre! Klem 💕

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg