Blødningen har stoppet, men har fremdeles vondt og er sykt kvalm…

I dag tidlig var det fortsatt litt blod når jeg tissa. Og når jeg “bommelomma” kom det blod og litt slim. Så da tenkte jeg at nå er det hvertfall kjørt. Jeg tok magnesium mot magekrampene, noe som hjalp godt. Men jeg var veldig bekymret. Så jeg ringte Gyn på Ahus. De sa jeg måtte ha rekvisisjon på legevakt først. Så vi dro dit, kom inn som prioriet. Men når legen ringte Ahus hadde de ikke tid, så da skulle jeg komme kl 8 i morgen. Men jeg har jo time hos Huseby i morgen så da venter jeg til da.

Når jeg kom hjem ble jeg dårligere og dårligere. Blødningene har stoppet men jeg har veldig vondt i magen og er forferdlig kvalm. Jeg skjønner ikke hvordan jeg kan være så kvalm hvis det ikke er liv. Når jeg leser på nett er det ganske vanlig å ha blødninger, men føler meg ikke trygg. Men nå er magesmertene flyttet seg til lenger opp. Kan jeg ha dratt på meg nyrebekkenbettenelse tro? Uansett er jeg fryktelig dårlig nå…

Prøver ingefær tabletter men de hjelper ikke stort 🙁 

1 kommentar
    1. Jeg blødde ganske mye de første ukene i mitt svangerskap, det gikk fint. 🙂 Håper alt er ok!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg