Han fant hjertet og alt var fint…

Her er vår lille reke ♥ Endelig kom dagen vi skulle se om det var noe der inne. Han letet en stund og jeg trodde det var helt tomt der, men plutselig kom fostersekken til syne. Og så kom hjertet frem og blinket mot oss. ♥

Den lå på riktig sted. Var 0,8 cm lang (altså ikke så stort ennå). Legen sa at nå var det mye høyere odds for å lykkes. Men anbefalte en sjekk om 14 dager og duotest. 

Dagen i dag var veldig slitsom psykisk. Man går med en voldsom forventning i forkant. Hele kroppen står i høyspenn. Og det tar faktisk en hel dag og lande helt. Det endte med sinnsyk hodepine og nå gleder jeg meg bare til å legge meg. Og til å komme meg ut i skogen i morgen. 

Ønsker alle en fin helg 😉

4 kommentarer
    1. NÅ ble jeg glad! Dette var gode nyheter assa! Da er det bare å fortsette å krysse fingrene for at resten går bra og!
      Sjøl er jeg over halvveis nå.. gått fort assa..! (20+2) Skremmer meg sjøl opp med å se på “fødeavdelingen” på tv5 gjør jeg og..og gråter en skvett når barna endelig kommer ut.. Kjenner jeg gruer meg litt til fødsel assa.. 😱😱😱 Men får vel tenke på belønningen.. Her blir det etter alt å dømme gutt nr 3 som er i anmarsj.. Og sånn går no dagan ja.. Ønsker deg også en god helg! (Det som er igjen av den..!)
      Klem

    2. Mammatilsnart3?: Hey ?? Gud ja det har gått fort assa ??
      Jeg også ser på Fødeavdelingen og griner for hver fødsel ?? he he jeg og gruer meg allerede ?? Har du hørt noe om samtale ennå ??
      God helg til deg også til deg og gutta ?? klem

    3. Hei igjen,
      Fastlegen min har søkt meg inn på noe samtalegreier på Ahus m sosionom og mulig jordmor men ikke hørt noe, annet enn at de som tok UL nevnte på det, og sa jeg skulle TENKE på om jeg fortsatt trengte det (tenke fram til neste UL om 5uker..)! Jeg skjønner ikke hva som skal til for at AS Norge forstår noe som helst jeg…?
      BV skulle og søke meg til noe i kommunen, og hu lovte å gjøre dette FØR inntaksmøte der 5.10.. Da jeg ikke hørte noe, ringte jeg dit selv, og de hadde FORTSATT ikke mottatt henv 17.10. Hastesak my ass, sier jeg.. 😡 Har ringt BV hver ENESTE dag forrige uke, sendt SMS til min kontakt der om å ringe meg, forsøkt å få tak i hennes leder ved å legge igjen tlf beskjed 2 ganger om at hu skulle ringe meg da også hu ikke tok tlf.. alt til ingen nytte! Har kun hatt 2 ubehagelige tlf samtaler m kontordama deres! Fikk min lege på fredag til å skrive henv til dette i kommunen, og da jeg troppet opp på døra der m henvisningen, kunne de fortelle at på torsdag ettermiddag (etter jeg hadde pratet m dem om at jeg måtte få min lege til å skrive henv) så hadde det “ramlet” inn henv fra bv.. men å snakke med meg, nei, det er visst ikke prioritert! Jeg er så eitrande forbanna nå på de, at jeg er redd jeg kan bli usaklig.. Så ang å prate med noen, skjer det lite enn så lenge som du ser..

    4. Mammatilsnart3?: Herregud for en gjeng ?? Fy fader altså, er ikke rart du er forbanna ?? skjønner deg godt. Jeg hadde nok også stått i fare for å bli usakelig ?? Håper inderlig du får hjelp snart. Skremmende lesning ??
      Sjukt at du ikke får hjelp når du trenger det ??
      Men “hang in there” ??
      Klem

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg