Hjerner i blod…..

Symptomene har begynt å komme. Har ikke vært så veldig uvel ennå, men det skvulpet særdeles godt da jeg kom over disse blodige hjernene på Nille da jeg skulle kjøpe halloween godterier ;-D De var skikkelig ekle…og de ble ikke kjøpt inn..hvem orker å spise de lissom?? Jeg er ikke speiselt lettskremt av slikt vanligvis men i dag ble det litt i overkant. 

Jeg var fysio i dag og når han skulle knekke opp mellom skulderbladene, og han la tyngden på, fikk jeg svar på om puppa var vonde…jiz..my god det var vondt…

Jeg tok en handletur på Strømmen siden jeg var alene hjemme, men etter 1 times rusling (vi snakker meget sakte) var magen veldig vond så jeg måtte hjem. Lurer på hvordan dette skal gå når jeg skal løpe rundt på jobb hele dagen….

Så da har jeg fått vondt i puppene, strekking i magen, litt uvelhet (vil ikke kalle det kvalme), og tett nese….det er de symptonene jeg pleier å ha…og det er helt greit ;-D ;-D

 

8 kommentarer

Siste innlegg