Sykemeldt, fortsatt ingen symptomer og bare 2-3 på test.

Formen var kjempefin forrige uke. Lite vondt i nakken og ingen symptomer. På søndag kom det en smertetopp uten like. Jeg måtte ta veldig mye sterk medisin. Det var uutholdelige smerter. Natt til mandag sov jeg ingeting. Og våknet med en nakke som var så vond at tanken på jobb var ikke forenelig. Jeg kunne ikke fortsette med inntak av så sterke medisiner over lang tid. Så da ringte jeg Dr. Huseby for sykemelding i 14 dager. Men formen var elendig, jeg gråt av smerter. Og bekymring for evnt baby var også en faktor. Vi vet jo ingenting ennå. Jeg testet på søndag og fikk 2-3 uker. Jeg testet i dag også og fikk fortsatt 2-3 uker. 

Hva skulle jeg gjøre. Jeg måtte bare begynne et sted. Jeg bestemte meg for å bestille time til fysioterapeut Jørund på Nemus Lillestrøm. Der fikk jeg litt massasje og øvelser til å gjøre hjemme. I dag er nakken bedre med selvsagt ikke bra. Den blir nok aldri bra. Men å spise mindre smertestillende er alltid bra 😉

Så da går dagene med til å ligge på sofaen da. Gjøre litt innimellom så jeg ikke stivner helt. Men det innvendige stresset nå er skyhøyt. Hva om han ikke finner noen ting, tomt fosterannlegg?? Det er jo veldig rart at jeg ikke kjenner noen ting ennå. Hjertet skal begynne å slå i dag. Det er litt rart å tenke på 😉

På fredag på min bursdag skal jeg på ultralyd på Ahus. På dagen jeg fyller 46 år. Sikkert mange som lurer på hvorfor jeg går gjennom dette i min alder og med min sykdom/smerter. Utrolig hva man gjør for den man elsker høyest i verden ♥♥♥  Å gjøre min elskede til pappa er mitt største ønske. Men kanskje jeg får en kjempefin bursdagsgave, å se hjertet slå, da hadde jeg blitt så glad ♥

Prosjektet vårt begynner jo å renne ut i sanden nå. Hvis ikke dette går nå, er det definitivt siste gang vi prøver med de 3 små eskimoene vi har i fryseren i Barcelona. Man må kanskje begynne prosessen med å forsone seg med at det ikke blir barn på min elskede. Men først håper vi jo at dette går bra. 

Jeg vet det er mange som har skrevet til meg og sagt de ikke hadde symptomer før mye senere, noen hadde ikke noen i det hele tatt så kan jo hende jeg blir heldig denne gangen da 😉 Men det er rart med det, når man ikke har noen håper man å få noen, men når det kommer håper man at de går vekk he he ;-D

Så da høres vi på fredag, jeg legger ut så fort jeg har vært på Ahus, for jeg vet det er mange som venter på svar nå, like mye som meg <3<3<3 ;-D

5 kommentarer
    1. Jeg krysser fingrene for deg. Har trua på disse eggene! Det funket for oss. Vi sitter her i dag med verdens skjønneste lille gutt. Jeg hadde heller ingen symptomer før test. Trodde heller ikke på testen da den viste positiv.Trodde ikke det var noe der da jeg skulle på ultralyd i uke 7 heller. Trodde heller ikke det var noe der selv om jeg såg et lite hjerte banke. I uke 7 kom kvalmen. Det er jo et godt tegn, men trodde ikke noe på det heller. Så bare behold troen. Dette kommer til å gå veien. Masse, masse lykke til.

    2. 2be: Herregud du aner ikke hvor godt det er å høre sånne historier <3 har mistet helt troen her fordi dette er helt anderledes enn alle de andre graviditetene i høy alder 😉 men håper jeg får se hjertet i morgen selvom det er tidlig 😉

    3. Hei du!
      Det er veldig spennende å følge med på deg. Jeg ganske lik situasjon som deg. Vi har faktisk vært på Maigaard på samme dag. Nå er jeg litt rådvill angående prosessen videre. Er det mulig å få sende deg en mail med noen spørsmål? Lykke til i morgen 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg