Tålmodighet ass….oh i’ve got mail ;-)


Denne dagen har vært helt grusom. Jeg venter og jeg venter på svar fra Barcelona. Og der……endelig. Og dette kommer til å ta lenger tid enn jeg forventet.

Jeg trodde de skulle ta uttak i dag eller mandag. Men de sier kanskje onsdag. Så begynner jeg å telle…5 dager….søndag…gjør de innsett på søndager?? Så jeg måtte spørre om det. Så da kommer det en kjempeoppklaring. Dette er et fersk forsøk. Da regnes dagen for uttak for dag 0. Det er dagen etter som befruktning har skjedd som regnes som dag 1. Så da er det egentlig 6 dager etter uttak som innsett er. Har jo ikke skjønt det jeg. Har jo bare hatt fryseforsøk før, og da er det 5 dager. Og på dag 1 ser de jo også hvor mange embryoer vi har som har blitt befruktet. Det blir altså på torsdag (kanksje hvis uttak blir onsdag).

Så da er det bare å be til høyere makter om en stor porsjon tålmodighet til mandag. 

Da vi sjekket flyreise torsdag til søndag først iom at vi trodde innsett var på fredag, kostet det 10000,- tur retur…og nå hvis det blir søndag til tirsdag blir prisen 3000,-….det var jo litt av en forskjell….så litt fordel var det jo da ;-D

Jeg har en viktig jobb på torsdag 29 og er jo nå kjemperedd for at alt stresset med å rekke det vil ødelgge noe. Men håper jeg klarer å roe meg ned. Jeg er jo ikke helt i slag og mistanken om fibromyalgi diagnosen ligger jo der. Har ikke fått skjekket det hos spesialist men veldig trolig….

Håper jo inderlig at prøven blir positiv slik at jeg kan jobbe litt mindre 😉 Jeg hadde håpet å ha ferie akkurat denne uken fordi jeg har 2 kveldsvakter og lørdagsjobb (kveld) noe  som er veldig krevende 🙁 men det må jeg bare gjennomføre….

Men da har jeg hvert fall noen holdepunkter og det er godt. Så da tror vi at det blir neste mandag inntil noe annet foreligger nå på mandag. Vi skulle få en uke på å forberede reisen til Barcelona. 

Kanskje det er verdt all ventingen…og at det blir bra til slutt. Vi vil jo ha kvalitetsegg og mange av dem 😉

7 kommentarer
    1. Hei,
      Har nå lest dine siste blogginnlegg, og må bare få si at jeg heier på deg!! Håper virkelig det går veien denne gangen. Syns jo det ser lovende ut med det du skriver, så jeg krysser fingrene. Ønsker dere en god tur til Barcelona, og masse lykke til!

    2. Hei igjen,
      Joda, alt er etter forholdene “bra”.. Er nå i uke 15+3, det syns ikke at jeg er gravid, og derfor er det og veldig få jeg har sagt det til. Bor p.t alene med lillegull på 4, men det er jo ikke helt slutt med mannen min, så.. Ja og tja.. Vet absolutt ikke hvordan det vil gå, men involverer far minst mulig nå iallefall.. (Han vet jo, og ville jo jeg skulle ta abort…som ventet…😡) Trenger vel egentlig noen å prate med, men fagpersoner glimrer med sitt fravær her assa.. Sukk.. Føler meg relativt alene og redd..men jeg overlever vel.. Alt ser ut til å være bra m den i magen så.. Får tru det blir “likar” med tida…!
      Håper virkelig alt ordner seg for deg nå da. Tenker på deg! 👍🤓

    3. Mammatilsnart3?: Veldig glad for å høre at du bra med babyen <3 Men blir trist i hjertet når du ikke har det bra sammen med mannen din 🙁
      Og bare oppgitt når du ikke får hjelp når du trenger det mest 🙁
      Bra at du tenker at det kanskje vil gå bra likevel og du har litt tro på fremtiden om den så blir alene <3
      Men blir det altfor gæli....send meg Mail så tar vi en prat vi vøtt, artig å bli kjent også da <3
      Masse lykke til videre og please send meg meldinger om hvordan det går 😉 eller vi kan møtes/ringes 😉
      Ha en så god dag som du kan 😉 klem

    4. Hei igjen ja,
      Sånn går no dagan.. Atter en ny dag over, intet nytt her. Koselig å ha kontakt da 🤓 Ser du min mailadresse, eller skal jeg skrive den her? Jeg aner ikke din Mail iallefall..
      Klem

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg