Hormonell og har svært lite tålmodighet med visse typer kunder…

Skulle ønske det stod smiletegn på disse hormontablettene jeg tar men tror det må være en okse med store horn ;-P Jeg har nulltoleranse for en viss gruppe kunder på apoteket akkurat nå. Behøver ikke si mer enn at det er 85% av dem som ikke forstår norsk….som er våre kunder. Og det er over min tålegrense akkurat nå…

Nå har jeg ventet over en uke på å få vite donor. Håper vi får vite litt om noen få dager. Nå er det jo bare 3-4 uker igjen til innsett. Jeg skal jo synkronisere med henne, og er spent på hva vi får vite om henne 😉 Det virker lenge til men ukene flyr jo vanligvis fort. Så nå må jeg sette på tålmodigheten min på maks ;-P

Håper jeg får beskjed om å begynne på Progynova snart for da er det liksom like før. Den er for å få tykkere slimhinner i livmoren slik at det skal bli best for eggene som kommer 😉

Disse går jeg på nå.


Og disse skal jeg gå på snart 😉
 

Estimert innsett, rundt 12-18 september 😉

Ny oppdatering når jeg hører mer fra klinikken 😉 Heng med 😉

1 kommentar
    1. Høres slitsomt ut å være så påvirket av hormoner, meeen det er jo et skritt nærmere målet for innsett ☺ Spennende uker foran dere nå, håper dette gir full uttelling 🖒 Jammen i meg går tiden fort fra dere fikk klarsignal for å sette igang med nytt forsøk. Bra det, så slipper dere all ventingen.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg