Og i dag kom den…jippi..

Våknet av vondt i magen i dag morges. Og når jeg gikk på do hadde den kommet….

Og da….om 4-6 uker er det inn med egg igjen 😉 Så i dag har jeg begynt på tabletter for å synkronisere med donor. Gud dette blir spennende ;-D

Kanskje Barcelona er lykkens by for oss. For nå begyner det å bli sent for min del. Nå er jeg snart 46 år og kroppen tåler snart ikke mer, hverken fysisk eller psykisk. Så nå må det bare gå. Det går jo bra for så mange. Håper vi kan slippe gladnyheten ved juletider 😉 Er jo nå ganske redd for alle reaskjonene, kommer vi til å få negative tilbakemeldinger??

Håper ikke disse medisinene gjør meg altfor “gal”…håper ikke de gir meg svettetokter og sinnautfall som de andre gjorde i fjor. Jeg er nok litt sensitiv for det, men håper det går bra 😉

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg