Vi prøver igjen, nytt forsøk i oktober ;-)

Nå er det 1 1/2 uke siden aborten. Kroppen begynner å føles fin igjen. Men det er vondere og vondere for hver gang både fysisk og psykisk. Men å komme i trening igjen er god terapi. Hvertfall for meg.

Vi er i dialog med Barcelona igjen og estimert nytt forsøk er i oktober. Da legen mente at livmoren trenger 2 sykluser for å hele skikkelig. Slik at den er klar for å ta imot egg igjen.

Det blir spennende og atter prøve igjen. Regner med at vi setter tilbake 2 egg også denne gangen.

Så da blir tålmodigheten satt på prøve igjen. Det blir lenge å vente men må bare holde ut 😉

Jeg må til Huseby for å sjekke at alt er ute, men må vente til han er tilbake fra ferie 😉

Nå skal vi kose oss på Orientering 5-Dagers i Salen i Sverige. Litt annet å tenke på og veldig sosialt 😉

4 kommentarer
    1. Så fint at føler deg bedre etter å ha vært igjennom en psykisk og fysisk belastning som jo en abort er. Du er tøff og sterk, ingen tvil om det 🙂
      Oktober er jo ikke lenge til, håper det kommer til å gå fint. Jeg ville også gått for 2 egg inn, øker jo sjansen for å lykkes 😊🖒

    2. Det høres fornuftig ut å vente i to sykluser. Jeg regner med at vi får det samme rådet også, så fort legen vår er tilbake fra ferie 14. august. Kanskje vi er i Barcelona samtidig? Det hadde vært artig 🙂 Vi har tre embryoer på frys der, så det blir første fryseforsøk for oss.
      Men først må vi bli ferdige med aborten, jeg tenker som deg at noe kan være igjen, men min gynekolog mente det ikke var behov for UL for å sjekke. Jeg skal se det an. Lykke tl kjære deg 🙂

    3. Rubia: Nei så gøy Rubia 😉 Tenk om vi er der samtidig da, da kan vi følge hverandre tett og se hvordan det går. Jeg skal inn å sjekke på Ahus neste uke. Klinikken sa jeg måtte iom at det før har sittet noe igjen. Jeg er redd for at det er noe igjen. Men håper jeg slipper mer cytotec nå.
      Masse lykke til Rubia <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg