Back from Barcelona 😊

Vi sitter i Trondheim på mellomlanding etter besøket i Barcelona.

Vi fikk veldig liten tid på å bestille fly og hotell, det var jo langhelg og mange skulle til Barcelona. Torsdag kveld var fullt med massiv krangling med ex 😔, noe som gjorde meg svært stressa og jeg gråt mye. Etter mye frem og tilbake for fly, trodde vi at flyet gikk 14:25 men når vi stod opp så vi meldinga om at flyet hadde gått kl 09:00. Da var stemningen laber kan man si. Kom vi oss i det hele tatt nedover i tide? Vi måtte ha nytt fly, noe som kostet oss 5000,- ekstra 😩.

Vi ankom Barcelona sent torsdag kveld og rakk bare en kort matbit før vi kollapset i seng.

Møte med den nye klinikken var meget positivt. Her var det rolig atmosfære og føltes veldig godt.

Sambo avla sædprøve, og vi tok blodprøver begge to.

Sambo tok en spesiell blodprøve som kostet 5500,- 🙈

Vi fikk snakke med legen som mente vi hadde gode sjanser for å oppnå graviditet med sambos sperm.

De skulle også skaffe donor med blå øyne 😊

Svar på testen til sambo tar 3 uker. Så hun mente at vi ikke fikk innsett før i juli. Det blir lange 2 måneder for meg….jeg er jo så lei nå.

Men har bestemt meg for å bruke tiden på treningssenteret og i skogen…det er bra terapi (for mye).

Men er ganske sikker på at vi gjorde et riktig valg når vi byttet. Ei jeg kjenner testet akkurat positivt etter et besøk på akkurat denne klinikken for 14 dager siden 🎉

Nå er det bare å spare penger til neste tur, ble ikke noe shopping da jeg har russejente som også skal ta lappen, så penga flyr 😄

Ønsker alle en fin lørdagskveld 💗

8 kommentarer
    1. Det var lenge å vente, men når dere har svaret så vet dere at det ikke er noe annet som kan stå i veien. Bedre det enn å gå på ett nytt forsøk uten avklaring!

    2. Uff så frustrerende å måtte vente så lenge. Vet jo at tiden flyr så fort i vår alder. Men dere blir jo skikkelig utredet da. Og da håper vi spira sitter som støpt fast i juli.

    3. 2be: Ja det håper vi <3 Men ble så skuffa når vi egentlig fikk beskjed om max 5 uker. Vi skulle jo egentilig vært i riga om noen dager og...men glad vi blir utredet skikkelig og da. Så da er det bare å håpe 😉 Slitsomt når alt er så usikkert.

    4. Har dere byttet og, så spennende. Hva sa Riga til dere, og hva sa dere til dem? Vi har ikke sagt noe til dem, og de gir ikke lyd i fra seg. Litt rart synes jeg. Lykke til nå! Bedre å vente et par uker ekstra hvis det går bra, enn å løpe på en abort til. Det setter oss tilbake et halvt år..

    5. Rubia: Hei 😉
      Jeg hadde litt dårlig samvittighet (burde ikke ha det men) jeg sa jeg var blitt syk og måtte utsette evnt nytt forsøk og har ikke hørt noe mer 😉
      Ja tar ikke sjanser på noe nå, nå vil jeg at det skal funke 😉 Hva gjør du nå, er du klar ennå?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg