Forsøket blir litt utsatt…vi må ta flere tester..

Da har jeg skypet med Barcelona IVF. Jeg var kjempenervøs, men det gikk bra. Er ikke så lett dette på et annet språk med så mange faguttrykk. Men det blir ikke noe forsøk på denne syklusen dessverre. Jeg gråt litt over det…men skjønner at det er best å teste alt før vi går igang.

Vi har jo vært gravide noen ganger men det har endt i abort, så også med eggdonasjon. Så de vil sjekke Sambo for evnt genestiske ting. Han kan være bærer av noe, og da må ikke donor være bærer av det samme. Da kan det bli abort igjen. Så nå må vi bare komme oss til Barcelona for å ta alle tester der nede. Sambo vil da levere en sædprøve som blir frosset til donor er klar. Dermed slipper vi å være i Barcelona i 5-6 dager neste gang. Da kan vi reise ned bare for å sette egg inn. Det vil ta ca 5 uker fra gentestene til egg donasjonen foregår. Så da må jeg bare slå meg til ro med det selv om skuffelsen nå var stor over å måtte vente men kanskje det lønner seg 😉

Kanskje vi bare hiver oss på et fly på torsdag eller fredag, for da har vi fri. Vi får se hva Lydia (vår koordinator) sier om når vi kan komme.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg