Kjære deg som vil bli medlem av FB gruppa…

Det er noen av dere som har innstillinger på facebook som ikke tillater å “bli venn”….da må jeg sende en messenger melding…MEN denne stopper gjerne opp i den “hemmelige” boksen din på messenger fordi vi ikke er venner. Har du spurt om å bli med i gruppa på facebook og ikke fått svar har jeg ikke funnet riktig person eller du ikke har fått meldingen jeg har sendt. Sjekk boksen om du har fått melding. Eller send meg en ny melding her på bloggen så får vi prøve igjen. Har du en begrensning på venneforspørsel på din facebook blir det vanskelig å få lagt deg til 😉 Det har vært stor pågang så du kan ha blitt bortglemt hvis jeg ikke har kunnet “hooke” deg opp som venn. Da når jeg ikke frem til deg, men send en ny melding 😉 Dette er jo da en hemmelig facebook gruppe for de som er prøvere/gravide/har fått barn etter 40 år 😉

Ha en fin kveld der ute 😉

7 kommentarer
    1. Jeg finner ingen link her til der jeg kan sende deg p.m (for å melde meg inn i facebook -gruppa). Finner heller ikke gruppa på facebook når jeg søker.
      Er absolutt interessert i å bli med (var 42 da jeg fikk min lille 🙂

    2. Ønsker å bli medlemmFB gruppen. Detter min andre henvendelse til deg
      Hilsen Pia

    3. Pia : Hei Pia 😉
      Jeg får ikke sendt deg venneforespørsel da du ikke har en venneknapp som virker. Har sendt deg pm men den har sikkert lagt seg i den hemmelige innboksen på messenger 😉 Har prøvd å legge deg til.

    4. Ønsker å bli med i Facebookgruppe, men skjønner ikke helt hvordan?
      Vil ikke ha navnet mitt på siden din, da det ikke er offisielt enda 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg