Siste Lutinus i dag..venter på mensen..nytt forsøk snart ;-)

Jeg har tatt siste Lutinus (stikk) pille i dag. Da venter jeg bare på mensen. Den skal egentilig komme søndag eller mandag for så å begynne på Progynova på tirsdag…MEN jeg er bedt i 50 årslag på estimert innsett dag (lørdag 30.) så håper den kommer i morgen så jeg kan rekke det partyet. Jeg har sagt jeg kommer og det blir vanskelig å finne en god unskyldning for ikke å møte nå…har jo ikke sagt noe til noen om dette. 

Forøvrig har jeg kommet i gang med trening igjen. Det var kjempetungt de første 4 dagene men så løsnet det. Har også klart å kutte ut cola og godterier i 5 dager, noe som gir hærlige utslag på både vekt og cm 😉 Har jo lagt på meg 10 kg i løpet av denne prosessen her 🙁 Noe som gjør at det dårlige humøret ligger langt opp i overflaten ;-P

I morgen skal vi ut på sesongens første sykkeltur, blir vel 4-5 mil regner jeg med, gleder meg selv om beina kommer til å skjelve skikkelig.

6 kommentarer
    1. Jeg heier virkelig på deg, og håper dere lykkes på neste forsøk. Så flink du er som har funnet tilbake treningsmodus igjen, godt å ha noe å holde på med under prøvingen, så går tiden litt fortere:)

    2. Glad mamma: Hei du 😉 ja deilig å komme igang igjen 😉 87 km løping og sykling på en uke er jo ikke så værst hi hi 😉
      Ja nå venter jeg bare på mensen, ifølge Riga skal den komme i dag eller i morgen, håper den kommer i kveld 😉

    3. Æsj, så kjedelig da 😕 Ja, skal til legen i mrg for å måle slimhinnen, så er alt OK, så er det innsett ca 25 april 😀

    4. Anonym: Å så spennende da 😉 Håper den er tykk nok 😉 Er det fersk forsøk? Setter dere inn 2 egg?
      Jeg har ikke fått mensen i dag heller…:( er så skuffet nå…kjennes ikke som om den er på vei heller….:(

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg